Kupujete li vi domaće hehe

20.10.2010.



--Sastali se Huso, ribolovac i Haso, lovac, pa se nadlaguju
ko je bolji strucnjak.
Veli Haso: - "Mani se ti Huso ribolova, dzaba citav dan pecas i na kraju samo
jedna mala ribica..."
"Ako bas hoces da znas ja sam jucer upeco ribu od 25 kg" -pohvali se Huso.
Haso na to rece: - "Nije to nista. Ovo je sezona lova na zeceve i ja prije par
dana odoh da lovim, kad odjednom izbi medvjed. Sta cu, ubih ga. U taj vakat
izbi sumar i htjede da me kazni. Morao sam ubiti i njega. Kad iza grma dvoje
me vidjelo. Ja ubih i njih. Bas tada putem naidje djacki autobus, pun puncat djece..."
"Nisi valjda pobio i njih?" - zapita iznenadjeni Huso.
"Huso, smanjuj tu svoju ribu ili pravim MASAKR." - odgovori na to Haso.


Gledale dvije gliste TV, kad poce neka emisija u kojoj ribolovac peca ribe.
"Uuuhu...opet onaj Horror." - rece jedna glista drugoj.


-Ako hocete metak u prazno, pucajte u glavu!


Šta rade huligani u gimnaziji?
Brišu tablu i kad nisu redari.


Da bi Srbi dobili hrvatsko državljanstvo moraju proći vrlo rigorozne testove.
Tako je i Jovo došao na takav test. Pokažu mu sličicu,na kojoj je trebao
prepoznati što je na njoj. Jovo: Ovca. Službenik: Nije ovca. J: Kako nije ?!
S: To ti je četveronožno vunasto travobrstilo. J: Aha... Ajd još jednu šansu.
S: O.K. Što je ovo? J: Čoban. S: Nije čoban nego redarstvenik u svezi glede
četveronožnog vunastog travobrstila. J: U Jebi ga... Ajd još treća sreća.
S: Nema problema, samo nam zapjevaj "Čoban tjera ovčice", ali na hrvatskom.


Što kaže plavuša kad joj se ispriča vic o plavuši?
- Auuu glupače!


Koja je razlika između muškarca i svinje?
Svinja se ne pretvara u muškarca kada popije.


koji komentator hehe


<< Arhiva >>