Pokretljiva sekretarica hehe

19.10.2010.



Zali se Fata svojoj komsinici:
- "Kad god moj Mujo kupi dozvolu nikad ribe ne uhvati. A kad ne kupi onda njega uhvate


Zasto je uciteljica bolja od medicinske sestre poslje seksa?
Zato jer medicinska sestra kaze:
- "Ajmo, slijedeci", a uciteljica:
- "Sada cemo sve ovo jos jednom ponoviti!"



Sjedi Mujo na obali rijeke, zabacio udicu i strpljivo ceka.
Stavio ciglu na glavu i zapalio cigaretu.
Vidjela ga Fata koja je usput prolazila, pa cudeci se toj pojavi odluci da pita
Muju zasto ce mu cigla na glavi.
Mujo joj rece:
- "Hajde prvo da vodimo ljubav, pa cu ti onda reci."
Fata ce na to:
- "Sram te bilo, kako mozes tako nesto i pomisliti ... i ode."
Posto joj zenski crv ne dade mira ponovo se vrati i upita Muju isto pitanje.
Mujo ce opet:
- "Ja sam ti fino reko kako to ide."
Ode Fata ponovo ljuta. Vraca se Fata i po treci put i pita ga isto pitanje,
a on odgovara opet isto. Na kraju Fata pristane i Mujo odradi poso.
Na kraju ga Fata zapita:
- "E, deder mi sada reci sto ce ti cigla na glavi."
Mujo ce njoj:
- "Vidis Fato ti si cetvrta riba danas koja se uhvatila na ovu ciglu, a na udicu vala ni jedna."



Uhvatio Lala zlatnu ribicu. Kao u svakoj basni ribica mu nudi ispunjenje
tri zelje ako je pusti nazad u vodu.
Lala tako i ucini. Kad je dosla sebi od stresa, riba ga pita za zelje.
- "Prva zelja", ceskajuci se po glavi rece Lala: ".... da me Sosa ne vara."
Gleda riba i ne moze se nacuditi na kakvu je budalu naisla.
- "Dobro, koja je druga?" - upita riba.
- "Druga je", ponovo ceskajuci se po glavi konta Lala, pa poslije duzeg vremena rece:
"Ako me Sosa i vara, da ne saznam."
Cudeci se dalje, riba nastavi: "A koja je onda ta tvoja treca zelja?"
Lala se ponovo ceska po glavi, razmislja i najzad rece:
"Ako i saznam da me Sosa vara, da se ne jedim."


I sad ti koristi mobitel na predavanju hehe:


<< Arhiva >>