CHAT hehe..

07.10.2010.



Štef je došao kod doktora te predao zdravstvenu knjižicu i ceka.
Poslije nekog vremena izlazi medicinska sestra i pita Štefa:
- "Što Vas boli?"
Štef:
- "Kurac."
Sestra:
- "Nemojte biti bezobrazni, meni recite da vas boli grlo, a doktorici što vas stvarno muci."
Doktorica ga naruci na kontrolu za pet dana. Poslije pet dana dolazi
Štef te ga sestra ponovno pita:
- "Što Vas boli."
Štef uljudno odgovori:
- "Grlo."
Sestra:
- "Kad gutate."
Štef:
- "Ne, kad jebem."


Našle se 3 palvuše na otoku i uhvate one zlatnu ribicu.
Kaže ribica:
- "Ako me ne ubijete, ostvarit ću vam 3 želje."
Dođe prva i kaže:
- "Hoću biti pametna." i ribica ju napravi pametnom.
Ona sagradi splav i pođe s otoka i potone.
Dođe 2 i kaže:
- "Želim biti još pametnija."
Ribica ju napravi još pametnijom. Ona sagradi brod i na pučini ju potopi veliki val.
Dođe 3 i kaže:
- "Želim biti još pametnija."
Ribica ju takom napravi i ona pređe preko mosta.


Poslusajte uz viceve:El Condor pasa played on the Machu Picchu



Šetaju slon i miš i pričaju o svemu i svačemu. Odjednom će slon:
•Je li, koliko si ti star?
A miš će:
•Šest mjeseci.
•Uh - kaže slon - pa i ja sam, a vidi koliki sam ja, a kolicni si ti.
•Da, al' ja sam tri mjeseca bio bolestan.


Kako se zvala krava Nikole Tesle?
Žarulja


The Robin Hood Sandwich Challenge




<< Arhiva >>