Pinokio hehe

06.10.2010.



Pali frajer seljancicu.
- "Hoces da izadjemo malo do grada?"
- "Necu, zasto?"
- "Malo na klopu,na pice..."
- "Necu. Sta ti u stvari hoces? Reci lepo."
- "Hocu da mi je das."
- "He, ja bre nisam dala bratu od strica, tebi da dam."


Sudija izriče presudu krhkom starčiću:
- "Za to krivično dijelo vas osuđujem na 10 godina zatvora!"
- "Sudija, imajte obzira prema meni, imama 77 godina, ne vidim i ne čujem,
jedva se krećem, imam reumu, šećer i stalne bolove u kičmi..."
- "Dobro, a ti odsluži koliko možeš!"


Uz viceve poslusajte:Marija Serifovic-Dvolitra hehe:



Lala, udovac, uveo u svoju baštu Pantu pa mu pokazuje voće:
•Vidiš onu jabuku? O nju su se obesile tri moje žene.
•Molim te! - zavapi Panta - daj mi pelcer za moju baštu!


Žena govori svom mužu, ribolovcu:
• Naš sin ima 14 kg, sinoć sam ga vagala.
• Pobogu, ženo, ali on ima samo 3 mjeseca! Gde si ga vagala?
• Na onoj tvojoj vagi kojom vagas svoje ribe!


Sto reci na ovo:


Od nedavno u eteru http://www.euro-vikend.blog.hr/

<< Arhiva >>