Danas starta Brazil a bogami i Brazilke hehe

15.06.2010.



Što je uspjeh?
Sa 2 godine, uspjeh je da ne mokriš u gaće
Sa 10 godina, uspjeh je da imaš prijatelje svojih godina
Sa 18 godina, uspjeh je da imaš vozačku dozvolu
Sa 20 godina, uspjeh je da imaš žensku i dobar seks
Sa 30 godina, uspjeh je da imaš puno para
Sa 50 godina, uspjeh je da imaš puno para
Sa 60 godina, uspjeh je da imaš žensku i dobar seks
Sa 70 godina, uspjeh je da imaš vozačku dozvolu
Sa 75 godina, uspjeh je da imaš prijatelje svojih godina
Sa 80 godina, uspjeh je da ne mokriš u gaće


Pita učiteljica djecu što je to herojstvo? Javi se Perica i kaže:
• Herojstvo je kad nekom spasiš život.
• Bravo Perice! - kaže učiteljica - A jesi li ti nekom spasio život?
• Jesam, svom nećaku!
• A kako Ivice? - znatiželjna je učiteljica.
• Pa lijepo, sakrio sam sestrine antibebi pilule.

Uvijek rado slusano:Moj Zagreb, tak imam te rad


Zagorec dodje u neboder i prvi put vidi lift. Udje u njega neka stara baba,
a malo kasnije kad se lift opet spustio, iz njega izadje krasna djevojka.
- Tibokca! Tu bum ja dopelal svoju staru!


- Čuo sam da te juče uhvatila policija. Šta se deslio?
- Ma vozio sam presporo.
- Misliš prebrzo?
- Da sam išao prebrzo, ne bi me uhvatili...


Kako napraviti modernu tortu:

<< Arhiva >>