Svakojakih upozorenja hehe

09.06.2010.



Crnogorac u Londonu
Otis’o Vukota u Englesku, paket aranžman sedam dana, i vratio se na
Cetinje sav u zlatu, pun love k’o pleve. Brzo pukne glas da je iz Engleske
doneo 250.000 funti. Sretne ga Vladika:
• Jel’, bog ti, Vukota, a đe tolike pare namiče, jadan?
• A igra sam ti engleskoga pokera s jednoga lorda.
• Ajd’ ne laži, de lord s tobom karte da igra?!
• Pa, ovako ti je to bilo: šetamo ti mi uz neku rijeku Temzu, kad vidim, dijete se davi.
Pritrcim, pružim mu neku motku, izvadim ništaka, kad ete ti ide jedan
gospodin, sa cilindar i u frak. ‘Fala ti’, kaze, ‘duznik sam tvoj do vijeka.
Kazuj, s’cim oces da te nagradim?’, veli.
Ma necu, čoče, ništa, kažem ja. I tu me on pozove uvece na prijem kod
njega, oće, kaže, bar nekako da mi se oduži.
• Jel’ bas u kuću?
• Kaku kuću, jado, u zamak! Lord ti je to, jadan. Dođem ti ja tako, i sam se
uparadio, popričamo, popijemo po neku rakiju, dok ce lord i oni njegovi ‘Vukota,
a umete li vi da igrate poker u toj Crnoj Gori?’
Tu me nesto štrecne – pita k’a da smo mi Crnogorci divljaci – ‘no kako, velim,
no igramo. Svako ti dijete kod nas pokera igra’. Podeli lord, a mene u ruke
dopanu tri popa. Stavim ti ja pedeset funti, plati lord i kaze ‘Šta si, Vukota?’.
‘Tri oca’- kazem. ‘E, ne valjas’- veli on, ‘ja imam tri keca’ – i počinje
da kupi pare.’ Đe ćes, bre, te pare, jadan?! Daj prvo karte da ti vidim!’
– uvatim ga ja za ruku, kad me on začudeno pogleda:
‘Mister Vukota’, kaze, ‘pa ovo je dzentlmenski poker!Mi gospoda jedni
drugima karte ne pokazujemo, no igramo na povjerenje’, veli. ‘A, na povjerenje!
Pa sto mi odma ne rece!’… E, moj Vladika, kad je mene pocela da ide karta…

Preporuka ex filma;"čavka"


Vraća se djevojčica iz škole pa će odmah s vrata majci:
- Mama, mama, jedan mi čiko u liftu rekao ako mu popušim da će mi dati OVE cipele!!


Sjedi mali Draža Mihajlović za kompjuterom, dolazi mu majka i kaže:Mani se, Dražo, tog četovanja!


Ide djevojka kroz park. Nailazi pored jednog momka koji sjedi na klupi.
Djevojka ga upita:
- Izvini molim te, da nemaš cigaru?
Momak će njoj:
- Nemam, ali imam sat.
Ona će na to:
- Pa neću valjda pušiti sat?!
Momak će na to hladno:
- A ti puši pola sata.


tusiranje (skrivena kamera)


<< Arhiva >>