Što tata radi na fotki hehe....

02.12.2009.



Izvjestan vlasnik prodavaonice u USA nije obozavao Kineze.
Jednog dana dolazi neki Kinez i pita:
-Imate Whiskas? Trebam za moja macka.
>A gdje imas tu macku?
-Ja macka ostaviti kuci, ne uzimati sa sobom u prodavaona.
>Ako ju doneses prodacu ti Whiskas.
Kinez bez odusevljenja ali i bez izbora otisao po macku a kada se je vratio sa njom
u trgovinu dobio je Whiskas.
Dva dana kasnije isti Kinez dolazi u tu samu trgovinu:
-Hocu kupit Pedigre Pal za moj pas.
>A gdje imas toga psa? Bez njega ti nista necu prodati!
-Ali ja ne ici u prodavaona sa pas!
>Bez psa se ne vracaj!
Kinez se je vratio sa psom i dobio je Pedgre Pal.
Slijedeceg dana dolazi Kinez sa papirnom torbom u ruci:
-Gospodin staviti ruka u torba.
>Zasto?
-Gospodin staviti.
(Prodavac stavlja ruku u torbu.)
-Gospodin pipati! Mekano?
>Jeste…
-Toplo?
>Jeste…
-Ja htjeti kupiti toaletni papir.


Nagrađeni bosanski haiku:
o mjeseče, sunčeva guzico.
što siješ, a ne griješ.
pizdo


Izjava tjedna - alkohol:
23% prometnih nesreća je posljedica uživanja alkoholnih pića.
- Što znači, da je ostalih 77% prometnih nesreća posljedica
nesposobnjakovića i običnih pizdeka koji piju raznorazne sokove, vodu i
slične bezalkoholne pizdarije...


Dva starca u domu umirovljenika traze upravitelja da im dovede kurve.
Upravitelj pristane, ali u sex-shopu kupi dvije lutke na napuhavanje.
Nakon sexa njih dvojica krenu razgovarati.
"I kak je bilo?"pita jedan drugoga
"Loše ova moja se nije micala stenjala nista.A kak je tebi bilo?"
"Ja sam sevio vjesticu."
"Kako vjesticu?"
"Lijepo poceo sam je lizati pa sam je gricnuo onda je ona prdnula i odletila kroz prozor."


Izvolite gospodine hehe:

<< Arhiva >>