ponedjeljak, 26.03.2012.

ATM (2012)



Sve u svemu: 2,5 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

U kasnoj noćnoj posjeti bankomatu u trafici, troje kolega s posla ostaje zarobljeno unutra, dok vani vreba nepoznata osoba koja im ne dopušta izlaz te ih sustavno psihički ubija...

Image Hosted by ImageShack.us

Prvenstveno da se ispričam zbog podužeg izbivanja sa bloga, jednostavno su mi smanjene mogućnosti gledanja horrora, a i pratim dosta non-horror serija, pa je tu dodatno utjecao i manjak volje. U međuvremenu, pogledao sam jedno 2-3 horrora i vrijeme je da barem do kraja ožujka jednog recenziram, a početkom travnja kreće 'Mjesec Slashera'. Uhvatio sam se ovog novog filma, za kojeg sam bio pročitao dosta recenzija, a sve su uglavnom bile koliko toliko prosječne, a naginjale su i ka pozitivnom mišljenju. O čemu je zapravo riječ? Uvijek su me privlačili filmovi koji imaju ograničena mjesta radnje, kada se odvija u jednoj prostoriji ili u manjem broju njih, a ovdje imamo slučaj da se velika većina filma zapravo odvija na parkiralištu kod bankomata, sa malim brojem likova...kako bi se to napravilo da bude dobro i kvalitetno, treba se smisliti puno toga kako bi film u sat i pol ostao zanimljiv i da ne bude dosadan, a ovdje nismo previše toga uspjeli vidjeti. Radnja je razvučena ipak malo previše i zbog manjka ideja nije se uspio realizirati dobar film. Nažalost, ATM je po meni prosječan film koji neće nikad privući neku veću pažnju, makar je imao dobro temelje.

Image Hosted by ImageShack.us

Gluma nije čak ni loša, djevojka je dobro odradila svoj dio histeričnosti i panike, dok se momci slabije očituju sa svojim sposobnostima. Manijak je tajanstven i baš takav je poseban i zanimljiv lik, većinu vremena zapravo ne znamo koji je njegov cilj svega i je li on psihopat ili ima neku svoju namjeru, što je možda i najbolji dio cjelokupne priče. Kako sam već spomenuo, manjak dobrog scenarija značajno se osjeti pa tako gubitak ideja prerasta ponekad i u blagu monotoniju te na oduživanje nekih scena, za koje uopće nisu bile potrebne tolike minute. Kako bi se popunilo vrijeme, scenarist je ubacio podosta nerealnih scena koje su mogle završiti manje komičnije, jer mislim da bi se i debil uspio izvući iz te trafike u nekoliko navrata i u izostanku manijaka...loše scene. Na svu sreću, nema dosade u filmu pa tako možemo reći da je na kraju ispalo i ok to što se u sat i pol vremena nije moralo zijevati.

Image Hosted by ImageShack.us

Film je imao baš dobru modernističku ideju koja ga nažalost nije uspjela izvući da bude dobar i kvalitetan horror. Baš mi je žao, očekivao sam ipak malo više od same priče, no kako god, ima puno lošijih novih filmova, pa zapravo ovo ni nije tako loše...ali nije ni dobro.

16:44 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>