subota, 08.10.2011.

ChromeSkull: Laid to Rest 2 (2011)



Sve u svemu: 2 / 5 headbang
Više o filmu: Imdb.com
Video

ChromeSkull je nastavak horror poluhita Laid to Rest iz 2009. godine, koji nam vraća našeg 'moderno' opremljenog serijskog ubojicu tek sada prozvanog ChromeSkulla, koji je jedva preživio sigurnu smrt iz prvog dijela...spreman je napraviti novi teror i nabrajati nove moguće žrtve...



Da se malo vratimo godinu i nešto dana unazad: dakle, u veljači 2010. godine upoznao sam se sa novim istoimenim slasherom, kada sam bio u dosta većoj manjini što se tiče mišljenja, naime, ja sam se poprilično zabavio uz taj film i bio mi ga je užitak gledati, te je dobio lijepu četvorku. Iako neki nisu bili očarani s njim i nije im predstavljao ništa posebno, bilo je nešto što me je uspjelo zadržati uz ekran...ne znam, možda je do ubojice bilo, možda zbog te neke izolirane atmosfere koja je obgrlila radnju cijelog filma. Nisam bio ni svjestan činjenice da bi mogao za koju godinu dobiti svog nasljednika. Počele su se pojavljivati neki početni plakati, teaser traileri itd...nisam bio previše očaran. Plakat mi je užasan, a slike i ostatak nisu predstavljali ništa posebno, eventualno ova slika ispod teksta, koja pokazuje jednu od scena ubojstava. U svom naslovu Laid to Rest 2 je, ne znam zbog kojeg razloga, dobio i ime ubojice, ChromeSkull...bilo bi jednostavnije da stoji na kraju imena, ali ok. Bojao sam se najgoreg, jer nisam ni puno toga dobio kao najavu. Na moju veliku, veliku žalost, moji strahovi su se obistinili...Laid to Rest 2 mi je skoro pa ogromno smeće od filma.



Da sam zamišljao gori scenarij, vjerojatno bi se radnja premjestila u svemir...iako još nismo došli do 15. nastavka da se to dogodi. Ovako sam još i sretan što smo ostali u nekoj kvazi sadašnjosti, sa izuzetno modernom opremom kojom se koristi ubojica, a i još neki antagonisti. ChromeSkull me poprilično razočarao, nakon događaja iz prvog dijela nismo ni puno toga mogli vidjeti od njega u ovom nastavku, pa se tu izdogađalo toliko toga nebuloznog, što osobno mom ukusu nikako nije pasalo. Vjerojatno će se gledateljstvo opet podijeliti na priču filma, ali ovog puta sam ja od onih kojima je ovo loše leglo. Likovi u filmu su me prilično ostavili ravnodušnim, nisam se obazirao ni na čiju smrt, jer me nisu uspjeli uvesti u svoje živote da mogu suosjećati s njima. Gluma je prosječna kod par njih, ali samo prosječna. Umorstva koja su u nešto povećanom broju su možda jedina svjetla točka cijelog filma. Zanimljiva su, brutalna i puna krvi. Baš onako kako je ChromeSkull znao raditi u prvom dijelu, i kako se ponaša većina današnjih slashera. Ponavljam, nikako mi ne paše taj dio radnje oko ubojičinih nasljednika. Jasnije će vam biti ako pročitate malo na Wikipediji ili pogledate film.



Pokušao sam biti subjektivan na neki način, jer me prvi dio stvarno ugodno iznenadio, ali eto, ništa ne traje zauvijek, pa ni kvaliteta. Dvojka me totalno razočarala. Možda bolje da je nisam ni pogledao, barem ne bih stekao loš dojam od ukupnom 'serijalu'.

14:44 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>