subota, 19.03.2011.

Paranormal Activity 2 (2010)



Sve u svemu: 3 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

Nakon što su proživjeli nekoliko navodnih provala u njihovu veliku kuću, obitelj koja se sastoji od oca, žene, kćeri i male bebe stavlja sigurnosne kamere po cijeloj kući koji su danonoćno uključene. Nakon što su doživjeli još puno čudnih stvari, zaključuju da ipak dosta stvari nije moglo napraviti ljudsko biće niti bilo što vidljivo...



Par godina prije dobili smo film koji je masovno postao poznat kao jedan od 'najstrašnijih' horror filmova u posljednje vrijeme. Paranormal Activity je zasad serijal od dva nastavka koji se bavi tematikom nepoznate prisutnosti u nečijem domu. Zašto sam najstrašniji stavio pod navodne znakove? Zato što je to film koji po meni nije ništa pretjerano napet, dok je recimo prije bio naivan, ali opet zabavan i atmosferičan. Review možete pogledati ovdje. 2010. godine dobivamo njegov nastavak koji se zapravo vodi kao prequel iliti nastavak prije prvog dijela, što se tiče radnje. U drugom dijelu Micah i Katie su u posjeti kod Katine sestre i to se sve dogodilo par mjeseci prije nesreće koja je zadesila njih dvoje. Jedna zanimljiva stavka, ali je li ispala uspješna? Napominjem odmah kako mi mišljenje i dalje jako varira oko ovog filma, zato sam mu bio spreman dati jednu solidnu trojku. Ukratko, film me nije ni razočarao, ali bome me nije ni ugodno iznenadio. A ako ćemo iskreno, očekivao sam nešto puno lošije tako da je u konačnici ispalo mnogo bolje nego što sam mislio da će biti. Paranormal Activity je i dalje uznemirujuć i atmosferičan serijal, ali sa nažalost puno rupa, nedorečenih situacija i bezveznih scena.



Cijeli problem koji se vuče kroz film je nedostatak ideja. Scenarist je mislio da si je riješio problem kada je smislio neku osnovu od koje će probati sastaviti sat i pol vremena filma. E, pa to ipak ne ide tako lako, zato i imamo dosta šljamova u današnje vrijeme. Ipak, nije ovdje ispalo ni tako loše, makar je očito to pomanjkanje ideja, pogotovo oko sredine filma, kada se više nije znalo što će se od monotonije napraviti. Lagano sam počeo zijevati, kako bi negdje pri kraju opet širom otvorio oči i počeo budno promatrati. Kraj filma je stvarno jako dobro zamišljen, to je vjerojatno najsvjetliji (ili u ovom kontekstu) najmračniji aspekt filma. E sad, morao bih napomenuti da ako ste pogledali prvi dio, da će vam drugi dio možda čak sličiti i kao kopija prvog. Naravno, ne kažem to jer je stvarno tako, nego pričam o vizualnosti, upotrebama kamere, radnji i toku radnje koji se podudaraju sa prvim dijelom. Nekad je dosljednost dobra, a nekad loša stvar. Da se slučajno ne zabunite, film se snimio kao kamera u prvom licu, znači da ćete vidjeti mnoge scene koji nisu samo snimane sa zidova i sigurnosnih kamera, što mi je jedna od većih mana filma, jer je ta kamera ispala totalno nepotrebna i u puno se banalnih situacija koristila. Gluma je zadovoljila, drago mi je da se tu nije podbacilo, to bi već bilo previše, jer gluma je u ovakvim filmovima jako, jako bitna.



Očekivao sam gore, dobio sam bolje. Nažalost, to ne doseže kvalitetu i originalnost prvog dijela niti će ikad dostići ako budu nastavili sa snimanjem, barem po meni. Pogledajte ovaj nastavak, zašto ne? Mislim da ćete se razočarati jer on upravo ništa novo ne nudi, već par zanimljivih scena, dobre glumce, lijepu vizualnost i nekoliko scary događaja. Ostalo je sve po starom.

19:06 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>