nedjelja, 13.02.2011.

The Host (2006)



Sve u svemu: 4 / 5 party
Više o filmu: Imdb.com
Video

Jedan običan dan kod rijeke Han u Seoulu pretvara se u noćnu moru kada iz rijeke počne izlaziti neobično čudovište nastalo kemijskim otpadom, čija je namjera napadati i ubiti ljude. Stvar se zakomplicira kada čudovište otme djevojku i kada njena familija krene u spašavanje svoje članice obitelji...



Puno sam slušao o ovome filmu tamo početkom 2007. godine, ali kako ja prije nisam previše preferirao azijske filmove, nisam imao ni pretjeranu želju da ga pogledam. Kako sada traje mjesec azijskih filmova, baš mi je drago da sam ga se sjetio i da sam ga odlučio pogledati. Film je totalni drugačiji od klasičnih azijskih filmova, drugačiji je rakurs snimanja u mnogo scena, tema filma je dosta neobična i uložilo se dosta novaca u ovaj projekt, oko 10 milijuna dolara. Iako je nažalost krahirao u američkim kinima (zaradio je oko 2 milijuna dolara), krenula je i DVD prodaja i postao je svjetski horror film za kojeg se čudim što još nema remakea (ne želim biti zloguki prorok). U biti, Host je stvarno jedan od zabavnijih i boljih monster filmova koje sam u zadnje vrijeme pogledao.



Film se tretira kao komedija horror, a to mi je jedna od većih mana filma i žao mi je što su od dobre ideje napravili humor i smjestili ga u neke nepotrebne situacije. Smijeh se komotno mogao izbjeći i moglo se od ovog napraviti nešto puno ozbiljnije i realističnije. Bi li vama bilo do smijeha da vam čudovište otme člana obitelji? No dobro, nisu pretjerivali sa šaljivim izljevima, i ovi koji su ispričani ili gestirani, većinom nisu loši. Gluma u filmu je zadovoljavajuća, nekad su me neki likovi znali izbaciti iz takta, ali to je normalno u ovakvoj vrsti horrora, kada se neki od pojedinaca pokušava praviti pretjerano pametan. Ima jedna stvar u filmu s kojom sam posebno zadovoljan, a to je izgled i konstrukcija čudovišta. Odlični efekti, pohvale za kvalitetu, čudovište je jako dobro napravljeno i neke scene s njim su odlične i dosad neviđene u nekim drugim filmovima. Sa zadovoljstvom vam mogu reći da je film jako pregledan i brzo će vam proći vrijeme dok ga gledate, to je veliki plus, dodatna prednost je ta što skoro pa ni nema monotonih scena.



Svakako biste mogli baciti pogled na ovaj korejski film, ja sam ga sa zadovoljstvom pogledao. Eventualno da je film bio iole ozbiljniji, bila bi i petica. Ovako je...vrlo, vrlo dobar.

18:33 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>