subota, 19.09.2009.

Groblje Horrora: Uskrsnuće

Oj! Eto i mene nakon duga dva mjeseca nepisanja po blogu...razlozi su...stvarno različiti.

1. Bližio se kolovoz, a tijekom skoro cijelog kolovoza nisam bio blizu računala niti blizu ikakvih filmova, em je to bilo more, koncert U2-a, koncert Urbana, koncert Rundeka...
2. Ukinuo mi se račun na blog.hr pa sam morao slati e-mail kroz koji bi mi oni ponovno poslali lozinku u roku od dva tjedna.
3. Kada sam razmišljao o blogu, mislio sam uvesti neke promjene i sl., i još se uvijek premišljam, tako da će možda biti i pokoji upgrade na recenzije i općenito na strukturu bloga.

Tri dobra razloga sam naveo, alibi mi je tu. Tako da, očekujte za dan-dva neku recenziju, uživajte!

Image Hosted by ImageShack.us

15:05 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>