ponedjeljak, 15.12.2008.

Mirrors (2008)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 3,8 / 5 party
Više o filmu: Imdb.com

Bivši policajac pronalazi posao u izgorenoj robnoj kući kao čuvar jer zamjenjuje svog nedavno preminulog kolegu. Dok je istraživao kuću, primjetio je kako ima jako puno zrcala te da ga oni navode na priviđanja. No, ubrzo će otkriti kako priviđanja nisu fikcionalna, nego itekako stvarna i da imaju namjeru napasti sve njegove bližnje sa demonima zatočenim s druge strane ogledala...

Image Hosted by ImageShack.us


E sad ovako...ja sam iz kina izašao vrlo ugodno iznenađen. Mislim da se ni na jedan horror u kinu nisam toliko naježio kao za ovaj (iskreno, nisam baš pretjerano gledao horrore u kinima), ali ovaj me pošteno zasrao. Makar je istina to da film ima brdo rupa i klišeja, ali veliki plus je zaradio kod mene je to što je jako napet. Redatelj Alexandre Aja (poznat po filmovima The Hills Have Eyes i Switchblade Romance) uvijek zna, uz veliku dozu brutalnosti, namjestiti strašne scene i drago mi je što se u ovom filmu više fokusirao na strah nego na gore scene. Isto tako odabrao je odlične glumce za ovaj projekt i Keifer Sutherland i Amy Smart su posao obavili kako treba.

Image Hosted by ImageShack.us


Pogreška u filmu je preopterećenost radnje. Jbg radnja mi je stvarno malo blesava i nekako glupo naslagana. Čak je i minutaža filma malo predugačka da bi se ostvarilo sve ono što je htio. I kako su neki ljudi rekli u filmu stvarno ima dosta klasičnih dijaloga koji se mogu vidjeti u svakoj ljubavnoj drami ili poznatijem horroru. Efekti u filmu su iznenađujuće dobri, ama baš nema nikakvih naznaka koji bi vas mogli odvratiti od uživljenosti u film jer sve izgleda tako stvarno i dobro napravljeno.

Image Hosted by ImageShack.us


Ali u globalu, film je veoma zabavan i drago mi je što sam ga pogledao u kinu, jer na TV-u ne bi to imalo isti efekt. Dao sam mu vrlo dobar zbog tih scareova kojih je stvarno prepun film, a to mi se jako sviđa jer nema toga baš u pretjeranim količinama u današnjici. Vrlo dobar film.

15:52 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>