po putu i azimutu

26.07.2015., nedjelja


Lipo je u Istri


Kad sam već trebao doći u u Istru, jer sam obećao kolegi, koji ima kuću u okolici Pazina pomoći opiturati drvenariju pod krovom, planirao sam posjetiti i neke planinarske točke Istarskog planinarskog puta.

Oštri Vrh (531 m) iznad Koromačna.


Fotka za dokaz.


Pogled sa vrha prema mjestu Rabac i brdu Standar iznad njega, i dalje prema Sisolu i drugim vrhovima Učke.


Spust prema gradu Labinu, gdje je i u restoranu Kvarner točka IPP-a. Pogled iz hladovine lože na trg.


Labin je nekad bio poznat po rudnicima i rudarima.


Kad se već vidi more, zašto ne u ovako vrućem danu i doći do njega. Bila je velika gužva na plažama i ovo je rijedak trenutak kad ovdje nije bilo nikoga, ali se vide u daljini na stijenama.


Odustajem od još jednog vrha kako bih navrijeme stigao do kolege. Naravno, treba nešto i pojesti prije dela, a ovo je samo dio iz vrta kraj kuće.


Čerice još nisu sasvim dozrele, a ono bijelo sa rupom inače nije jestivo. (Naravno, bilo je i jačih stvari, ali mene je puno lakše otjerati iz nekog trgovačkog centra nego iz vrta.)


Radovi na visini nisu uopće laki, srećom samo je zadnja strana kuće bila na suncu, i to poslije 19 h, kad je temperatura pala za koji stupanj (Mislim da je tada u Pazinu bilo 39°C, a ovdje na brdu par stupnjeva manje).


Poslije visina sišli smo u podzemlje, gdje je temperatura malo ljudskija, opet nešto pojesti i popiti. (Inače, u košari dizalice se pila samo voda, ali svejedno smo bili stalno žedni).


Kolega ima zanimljivu konobu, sa puno slika poznatih pjevača, uglavnom istarskih, jer pjeva u klapi.


Nije mu ni vinoteka za bacit.


Malo fotki za povećati: Pogled sa Oštrog Vrha i stari grad Kršan, kojeg sam obišao u dolasku.


I mladi zeleni radić u vrtu kojem je teško odoliti.


Čini mi se kao da je ova fotka starog portoa na kotačima (pri izlazu iz konobe) malo mutna, valjda se vozika.


Za kraj lavanda kraj kuće sa bumbarom (a i on mi je malo mutan).


DODATAK:

Vidi ga gore!


U obližnjem zaseoku smo nabavili domaći kozji sir.



- 22:52 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.