Danas samo nebitno
30.04.2021.



Bio je slučaj da je tip, možda i ovaj bolesnik, otvorio na bosanskom blogeru blog pod mojim nickom i prenosio uvrede na moj račun, otkrila frendica jer je guglala zbog problema s arhivom na mojem blogu. Poslao sam mail tamo i u kratkom roku je to riješeno. Poslao sam i poruku googleu, malo duže je to trajalo, al eto, brisano s tražilice. Znači problemi se mogu rješavati kad se želi.
Nebitno, imamo što imamo, stalno brisanje ostarjelog blente, tak bi to u Bosni rekli. Maturanti idući tjedan idu u živo s nastavom, svima je jasno da je to zbog izbora, danas dobivam kao razrednik istih obavijest da je još jedna učenica pozitivna. Nevjerojatno koliko oprezan moraš biti ovih dana, ignorirati portale i novine, te misliti svojom glavom.
Sva sreća da ću samo utorkom igrati ruski rulet.
14:46 - Komentiraj ( 21 ) Print NF
Kobasice
29.04.2021.



Nikad mi nije bilo jasno da si u Njemačkoj i Češkoj uvijek mogao dobiti dobre kobasice, drugdje ne, s tim da u Češkoj moraš pripaziti s plaćanjem, na svakom koraku te pokušavaju prevariti. Kod nas eto i najbolji restorani te varaju s kvalitetom, bitno je dobro zasoliti i zapapriti.
Al dobro, mi varamo sami sebe..



19:16 - Komentiraj ( 19 ) Print NF
O ručnicima
28.04.2021.



Hrvatsku trese slučaj ručnika, i moj sindikat daje kolegici bezrezervnu podršku. Ja naravno ne bezrezvernu jer mislim da je bolje pogriješiti za jednu ocjenu nego koristiti te nekonvecionalne metode.
Inače online nastava je zbilja izazov, ja sam prestao koristiti video pozive kad sam shvatio da se i učenice i učenici neprično odjevaju i da bih mogao imati problema. Odradili smo poslije tu temu na satu razrednika.
Svejedno, nek nam je to trenutno najveći problem u državi ;)



19:47 - Komentiraj ( 21 ) Print NF
Konstanta
27.04.2021.



Evo ukratko, na online nastavi sam pa ću koliko stignem posjećivati vaše blogove. Post sam planirao napisati ranije, al sam onda izgubio vrijeme s brisanjem one budaletine, rodoljubne, koja je zahvaljujući tome odselila u Njemačku.
Da, sumnjiva je ova kandidatkinja za njemačku kancelaricu iz Zelenih, podržali je i industrijalci i bogataši. S druge strane Biden najavio pojačano oporezivanje ekstrabogatih, svaki dan se stvari mijenjaju.
Moje samosvjesne instagram junakinje su jedina konstanta i mislim da bolestan nisam ja nego oni koji preziru prirodnu ljepotu.

09:37 - Komentiraj ( 23 ) Print NF
Vikend
26.04.2021.



A što reći, drugarica opet vozi pa smo bili u Gorskom kotaru i Krku po cijeli dan, toliko me umorilo da sam skoro zaboravio pogledati komentare i budaletinu brisati. On je jednostavno glup, al rođak na Krku nije,samo se pravi, moja pokojna mama je sa svima htjela biti dobra i popuštala, ja jednostavno nisam taj tip, pa smo jednostavno išli istražiti što bi se siledžiji moglo napraviti. U Gorskom kotaru je bio prekrasan dan, bilo je i društvo i dobra hrana al nisam snimao, sve mi se manje da.
I na Krku je bio lijep dan, jedna influencerica je na svojoj fejs stranici objavila fotke, sreli smo se tek predvečer na našoj zemlji, a u polumraku moj fotić baš ni ne reagira...
12:50 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
Kamplin (ili o krčkim restoranskim divljacima)
24.04.2021.



Bio jučer na Krku da bi vodoinstalater potvrdio što se već znalo, za novih 100 kuna, rođak nasilnik cijeli život, nam isključio kanalizaciju, prije toga su mi spalili sve izvana. Restoran "Mali nono", preporučujem izbjegavati.
Drugarica je preuzela brigu za Krk, ja jednostavno s divljacima ne umijem komunicirati, a to može biti kontraproduktivno, pa smo Jin i ja bili prvo u šetnji pa onda zasjeli na Kamplinu. Inače u šetnji smo vidjeli i golu curu kako se sunča, meni se nije dalo ni vaditi fotić, s obzirom da je golotinja zadnju godinu omražena na ovom blogu, ipak sam opalio jedan snimak za sebe.
10:57 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
Ražnjići
23.04.2021.



Nikad mi neće biti jasno zašto se po restoranima ne mogu naručiti pravi ražnjići koji spadaju u mojih top pet jela. Tu naravno idu i špek i paprika i luk, moguće je popis i dopuniti. Jučer smo imali taj gastro praznik u kući i baš sam uživao.
Čekam odluku stožera o načinu rada idući tjedan, budući da je kod nas broj oboljelih i danas visok očekujem nastavak online nastave, samo mi je za maturante neizvjesno. Razrednik sam maturantskog razreda i smatram prenapuhanom tezom da je njima izuzetno stalo ići u školu radi mature. Idući tjedan je tradicionalno maturantsko dobrovoljno darivanje krvi, zasad su se javile samo tri učenice, s tim da postoji naznaka, ako im ponovno počne nastava u školi da će se broj znatno povečati, jer dobivaju slobodan dan. Meni skoro pa svejedno, al morao bih im to danas zvanično javiti.
Inače što se mature tiče u mojim razredima su u usporedbi s drugim predmetima uvijek jako dobri rezultati, s tim da su često u razredima u kojima sam traljavo radio najbolji, nikakav to nije ispit znanja, mnogo više spretnosti.

11:08 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
Svjetla pozornice
22.04.2021.



"Pozornica pripada Vama!" rekao je donedavno najpopularniji zeleni političar u Njemačkoj Habeck i priznao poraz Annaleni Baerbock u borbi za nasljednika Angele Merkel. Tako će Zeleni imati daleko najmlađu kandidatkinju za kancelarku, koja po anketama i nije bez šansi. Mene svugdje raduju te promjene generacija na sceni, moja je zeznula sve što je mogla. Mislim svejedno ću glasovati na izborima za svoju drugaricu koja je na obje liste RF na budućim izborima.
Nemamo šansi al i inače nikad ih nismo ni imali pa je to najmanje bitno, ja se s politikom više ni ne igram, al podržavam neke pojedince.
Bečki odrezak, naravno, kad ponestane ideja...

20:21 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Male stvari raduju
21.04.2021.



Ona desktruktivna budaletina s boravištem u Njemačkoj uopće nije svjesna da je potpuno nebitna i da mu se komentari automatski bez čitanja brišu, kad to uredništvo ne čini, po budalastim nickovima ga je lako prepoznati. Ne brišem odmah jer ima nas i koji radimo.
Baš zato par dana nisam bio tu, sad pišem u pauzi između dva virtualna sata. Potpisao sam jučer za kandidaturu naše Kate, iako nema šansi, usput sreo i ispričao se s dva prijatelja, novinarom i odvjetnikom, ovaj prvi mi rekao da ona uopće ne živi u Rijeci i to mu je problematično, odvjetnik mi je ionako drukčijih političkih stajališta no to nam nikad nije predstavljalo problem.
Jutros nisam ni stigao pročitati zeit.de, pa ne znam o čemu se u normalnom svijetu raspravlja, a uvijek me obraduje kad otvorim instagram i ukaže mi se fotografija poput ove treće ;)
11:01 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Tapete
18.04.2021.



Jučer smo bili u potrazi za 3D tapetama, naime drugarica je prije valjda dva tjedna kupila simboličku količinu za ispod jednog prozora, čisto da isprobamo i ispalo je odlično, no brzo je rasprodano i sad ih nema nigdje ili su uvozne izuzetno skupe.
Bili smo i u Bauhausu, Jinovom omiljenom dućanu u industrijskoj zoni, koji je oduvijek dogfriendly, nisam odmah shvatio kamo me vuće, doma nije pio vodu, al ovdje im je odmah ispraznio posudu. Kod Pevexa, sljedeće stanice u susjedstvu je i obavio nuždu, imaju lijepe zelene površine.
Inače jutros glavna vijest na njemačkim portalima, ispitivali su koje zanimanje je najviše ugroženo i postotno najviše oboljeva od korone, iznenađujući rezultat, tete u jaslicama i vrtićima, naravno i djeca tamo. One kao i kod nas redovito uživo rade, jer netko mora zbrinuti djecu, kod nas koji rade sa starijim generacijama su shvatili da je možda važnije preživjeti pa smo idući tjedan online.



12:28 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Riblji petak
17.04.2021.



Jučer smo imali pohanog oslića i pržene lignje, nije da baš poštujemo te svetkovine petkom, al kad se već povoljno dogodi ;).
Inače nastavile su se nevolje, kupio sam prilično skupo jučer opred zatvaranje dućana novu loptu za sjedenje pred kompom, prije sam konzultirao internet, koji promjer mi treba za moju visinu, ova kad sam je napumpao nije valjda ni za neke nove klince.
Bio danas pokušati zamjeniti, inventura, ništa do ponedjeljka.
Danas se treba cijepiti prvih 33 kolega dragovoljaca s moje škole. Nisam se prijavio, čujem od više vodiča pasa, svi redom imali temperaturu najmanje 38.5 prvi dan nakon cjepljenja. Ja jutros ustao prije pet, još bi mi samo temperatura trebala.
Prestala era Castra na Kubi, naši očekivano govore o siromaštvu, a nitko ne spominje jedan od ponajboljih zdravstvenih sustava u svijetu.
12:11 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
Škripavac
16.04.2021.



Užasan dan danas, Jin se loše osjećao, a meni se ispuhala pilates lopta, već godinama na njima sjedim po cijeli dan pred kompom, nešto oštro ju izrezalo.
Sinoć je kod nas kratko svratio Matija, on sve nabavlja po obiteljskim gospodarstvima, kupio za nas sir škripavac, nek vas fotka ne zavara, bio je čitav kad je tek stigao. Odličan je, naziv je dobio jer i doslovno škripi pod zubima.
Inače uz škripavac se uvijek sjetim jedne uspomene, nekad davno kad sam počinjao raditi je bilo uobičajeno darivati nastavnike i nije se to smatralo korupcijom. Ja bih uvijek ludio jer smo mi muški dobivali boce kvalitetnih žestokih pića, a ja tada nisam konzumirao žesticu pa sam prosljeđivao dalje.
Onda me jednog dana nazvala jedna mama, jako se ispričavala, da joj kćerci zbilja fali jedan bod za odličan uspjeh, da joj je jako stalo, al se eto ne usuđuje pitati. Svih ovih godina bih povisio ocjene u takvim graničnim situacijama, provjerio sam i to napravio, te javio mami.
Drugi dan je mala došla u školu, da mi baba nešto šalje i dodaje mi vrećicu sa sirom, da njena baba to najbolje pravi, nisam htio uzeti al mala je ostavila i pobjegla, to je bio izvrsni škripavac.
Naravno da nitko više već desetljećima ništa ne daruje, i to je u redu, u divljem kapitalizmu nema poštenih motiva.


16:56 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Cikla, ajvar, tartar...
15.04.2021.



U 13 počinjem s virtualnom nastavom, pokušat ću se prije toga opostiti. Baš nešto razmišljam gledajući fotke jela koje sam prebacio na komp, da, cikla i ajvar, definitivno super dodaci, uz bečki odrezak eventualno i tartar, uz ćevape i pljeskavicu eventualno mladi luk, al o tom možda sutra. Ljuti me što naši, pratim zeit.de, sve kopiraju oko pandemijske krize od Nijemaca, tamo su jake grupe roditelja kojima škole uglavnom služe za zbrinjavanje djece, mada struka drukčije govori, mi smo se ovdje u Rijeci navikli na dnevni broj umrlih oko 10 i stalni rast zaraženih. Virtualnu nastavu je teže organizirati nego redovnu, al se ja ne bih rado zarazio na putu od škole, do škole idem pješice. Evo, već je počelo, šalju mi se zakašnjele zadaće, prekidam post. Možda uspijem odmah i ostaviti neki komentar, bez brige, svi će osim onog njemačkog Hercegovca doći na red :D
12:41 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Otvoreni profili
14.04.2021.



Evo s uvodnom fotkom podržat ću komentar prošlog posta veterana bloga Sewena.
Zanimljivo da u vrijeme pandemije cure objavljuju sve izazovnije fotke na instagramu. Ja sam jedno vrijeme ovdje prestao, nemam živce za babe i noniće koji me optužuju za maloljetnice i slične pizdarije, sve fotke su inozemnih cura, svi profili mojih maturantica su zaključani, bili su čak i prije nego što smo tu temu obradili na satu razrednika. Jedini otvoren profil ima jedan dečko jer mu je stalo skupiti što više pratitelja, recimo tako influenser u nastanku, ima i svoj youtube kanal.
Meni je zanimljivo psihološki kod nas, ako ne ukažeš na neki problem i ne ilustriraš, problem ne postoji. Odmah se ograđujem, meni problem ljepote tijela nikad nije bio problem. Dapače...
11:42 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
Krompiruša
13.04.2021.



Što i kod mene netko u komentarima reče, kraljica među pitama, mada se ja baš i ne slažem, no volim je s vremena na vrijeme.
Druga fotka, instagram frendica, kaže kod nas skoro pa ljeto ...

15:20 - Komentiraj ( 19 ) Print NF
Mi radikali
12.04.2021.



Nedavno me mlada izuzetno uspješna njemačka političarka poslala poruku da joj najednostavnije ukratko objasnim razliku, o tome smo jednu berlinsku večer pričali, između ekstremnog i radikalnog. Vrlo jednostavno, ako si ekstremni ljevičar ili desničar ti si još unutar sustava, radikali ne razmišljaju unutar postojećeg sustava. To što su se u nekim državama, npr. i u Srbiji neke stranke nazivale radikalnima nema veze s političkom teorijom.
Kupus je bio odličan i drugarica ga sve bolje radi.
18:00 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Nestašica gaćica
11.04.2021.



Danas mi cura vodilica pasa, s kojom svaki put izmjenim par riječi, govori da je problem s nestankom gaćica po dućanima jer je od sutra lockdown ovdje. Govorim, pa imate ih valjda dovoljno, da veli, puno radim, pa ove svakodnevne ne stignem redovito prati, a ove specijalne su odvojene i ne da mi ih se trošiti. Eto, podijelih s vama, danas imam puno posla, ja u stvari nedjeljom najviše radim, mislim, meni je zanimljiva tema :P
10:01 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Grah bez kobasica
10.04.2021.



Sjećam se, kao student u Sarajevu sam davnih godina uglavnom vani jeo i između ostalog kad bih se zaželio graha, naručivao isključivo tamo gdje bih mogao dobiti s kobasicom ili špekom. No eto, vremena su se promijenila, to je sad neprepoznatljiv grad, nakon 35 godina odsutnosti bio sam šokiran. Svugdje psi lutalice jer navodno hodže govore da su to prljave životinje i nisu za kuću, moj Jin je u centru bio napadnut, hitro je reagirao jedan crnoputi migrant hvatajući psa napadača za rep, neka žena u blizini ga je napala rasistički pa sam i ja zagalamio i povukla se.
Eto, danas smo jeli grah i bez kobasica i špeka, vremena se mijenjaju. Negdje nabolje, negdje nagore.
Sunce je vani, idemo iskoristiti dan, pa ću vaše blogove posjetiti kasnije, ako budaletina zagadi prostor, a to se vikendom redovito događa, dezinficirat ću čim se vratim, bez brige.
13:54 - Komentiraj ( 18 ) Print NF
Opet braća
09.04.2021.



Jučer smo dobili rješenja za grobnice, da pripadaju meni. Skup je to biznis al neću duljiti o tome, odavno sam izrazio želju po pjesmi pjesnika po kojem sam dobio ime "i nitko da ne dođe osim prijatelj drag...", a to je jedino moguće u Gorskom kotaru. Danas smo bili gore i imaju ljubaznu službenicu.
Ja sam sebi zamislio da ću kao nekad u Fužinama pojesti krvavicu, a Jin nepikantnu kobasicu, to su napravili baš dobru kombinaciju uz pristojnu cijenu, potpuno smo zaboravili da se u grijanim prostorima ne smije jesti, a vani je bilo izuzetno hladno.
Na kraju smo opet, na moj prijedlog, završili u Rijeci i onom pravom bureku kod braće...


19:11 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
Odojak
08.04.2021.



Još uvijek sam pod dojmom smrti Sjedokosog i najmanje mi je trebalo da mi maloumnik spamuje post oproštaja s njim. Zanimljivo da ne dira nikog tko bezrezervno podržava zadnjeg urednika/urednicu, znakovito.
Evo prolazi mi zadnji tjedan takozvanih uskrsnih praznika, nikad do sad ih nisam proveo u Rijeci, s toga mogu budalu stalno brisati. U 13 imam u gradu sastanak s odvjetnikom, oko drugih stvari ali i ovog, kaže da mu trebaju detalji nakon kojih će odlučiti koga treba tužiti, uredništvo ili njega no da je svakako nedopustivo pustiti manijaka da divlja.
Nabavili smo jučer u Viškovu pečeni odojak kod Glujića, izvrstan kao i uvijek, usput sreo umirovljenika, ratnog komandanta, svašta saznao o sumještankama, vlasnicama pasa, on je sad u mirovini i stalno susjedama otklanja manje kvarove, kaže da je Glujić raritet, zna ga i da još uvijek sve sam radi.



11:23 - Komentiraj ( 20 ) Print NF
Pizza
07.04.2021.



Zbilja smo mi mazohističke budale kad smo na servisu čiji urednik/urednica kao ne zna blokirati onu maloumnu budalu. Al trenutno u Hrvatskoj nemamo ni izbora.
Pizza je uvijek bila meni zadnji izbor jela, mada sam jeo i neke sjajne, al eto, zalome se takvi dani bez puno izbora. U Berlinu je meni osobno jedna kod Turaka bila bolja od talijanskih, no eto, ekipa se nije složila.
Neka vas fotka ne vara, isto kao kod nekih vrsta riba, biram malo, čisto da se nešto stavi u usta...


12:46 - Komentiraj ( 17 ) Print NF
Zbogom Sjedokosi
06.04.2021.



Zatekla me jučer vijest, otišao mi još jedan prijatelj. Upoznali smo se, družili, dao sam mu puno podršku oko blog knjige kad su po blogovima prštale kritike onih od kojih većina vjerojatno nijedan projekt u životu nije završila. Podržao sam i njegov osporavani princip o deset postova po autoru mada se nisam ni ja principa pridržavao, poslao sam mu mislim šest postova, on je dodao još četiri, između ostalog tek izašao kod mene na blogu o našem druženju u Zagrebu. Mislim da sad na naslovnici vidim dosta licemjernih postova, stvarnu podršku je imao kako je pričao od Majday i Ribafisha uz naravno suautoricu knjige Lastavicu, te Sinišu kojeg baš i nisam upoznao. Žestoko se borio za tu knjigu i na kraju uspio. Pričao mi je da se čak kandidirao jednom za ravnatelja škole, al ga je kako je rekao, politički podoban balavac pobijedio. Pričao mi je naravno i o našoj Lastavici i zašto se vjerojatno neće pojaviti na promociji knjige.
Kao zahvalnost za sve što je napravio, dobio je, kako je on shvatio, degradaciju s prebacivanjem na fresh listu, što se i meni dogodilo, al se meni živo jebalo za to, prestao je ovdje pisati i do zadnjeg dana pisao na fejsu. To nam je nažalost bila glavna tema na zadnjem razgovoru preko messengera.
Kao što je Bukowski zadnjih dana brinuo, tko će otvarati vrata ujutro njegovom mačku kad ode i on je do kraja više brinuo za svoju kujicu nego za sebe.
Eto toliko od mene prijatelju, mislim da si i očekivao da neću naricati.
09:28 - Komentiraj ( 18 ) Print NF
Doručak bez trave
05.04.2021.



Banda je potjerala i Sjedokosog s bloga, jedinog koji je nešto i konkretno napravio, al ja sam tvrdoglav, bez obzira što mi se stalno šalje navodni Mirko, i to mi je već sumnjivo, na vjerujem da takve budaletine baš postoje.
Jučer smo, kao što sam napomenuo, doručkovali popodne. Malo sam i razočaran komentarima prethodnog posta, prirodne sise su mi jedino normalno :P Al dobro, nema veze, starim...
11:15 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Janjetina
04.04.2021.



Mi se u stvari tradicije dosta držimo iako sam se još 1999. preobrazio u agnostika. Mislim kronološki ne radimo ispravno, naime uskrsni doručak će uslijediti znatno kasnije, pa o njemu drugom postu.
U sedam su inače počela zvoniti zvona, mi smo blizu crkve, pa je uspaničeni Jin skočio na mene, s porukom, krajnje je vrijeme za buđenje. Inače ja sam uvijek bio protiv tradicije, protiv skoro svega, al eto, stari se.
Janjetina je bila odlična, vidi se da je baš mlada, al eto, s krumpirom se malo fulalo, nedopečen.
Skoro zaboravih, drugarice i drugovi, sretan vam Uskrs, gospoda me baš ni ne zanimaju!
10:08 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
Pastrva i ljuljačka
03.04.2021.



Zanimljiva je bila s ribom jučer, morska tri puta skuplja od riječne koja je meni i ukusnija pa smo se tako i opredjelili.
Poslije smo se prvi put nakon ozljede drugarice nakon zbilja dugo vremena uputili u Gorski kotar, ljuljačka je očekivano pala (nismo skinuli gornji platneni dio koji štiti od sunca), javor ju je ipak zadržao i mi smo je osovili, zasad nije konačno stradala.
Onako usput, jednom sam probao jegulju i ona mi je riblja kraljica, al ona stalno putuje preko rijeka i mora i teško ju nabaviti.


10:16 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Gljive
02.04.2021.



Ma ne sumnjajte, danas imamo ribu za ručak, još nije gotova, al kasnimo s postovima i imamo planove za poslije, piše Vakula da je danas zadnji lijepi preduskrsni dan, tako da ribu vjerojatno vidite sutra.
Inače u mojoj županiji je sve gora situacija, evo zakačilo je i našu blogericu Wind i kako piše na fejsu uopće nije dobro, došlo do pluća i nada se da neće morati u bolnicu, to jučer bilo, danas nisam vidio nove objave.
Jedino dobro je što nam službeno počinju proljetni ili uskrsni blagdani, tako da se neću morati gurati s budalama po autobusu.

11:23 - Komentiraj ( 22 ) Print NF

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga
Nikakav, užasan, histeričan, drzak, bezobrazan, poučan, programiran za rušenje granica hm, hm, hm... Sredstvo za trošenje vremena, kojeg ionako ima previše, also uopće nema...


Važno zbog budaletina koje ne znam zašto posjete ovaj blog: "ovo djelo je plod fikcije. svaka sličnost sa stvarnim osobama i događajima slučajna je." Rečenica ima pravnu valjanost!

copyright©blog.dnevnik.hr/nachtfresser 2004.-..., sva prava pridržana. Zabranjeno kopiranje, umnožavanje, objavljivanje ili bilo koja druga uporaba teksta i fotografija s bloga u bilo koje svrhe bez dozvole autora.
Alter ego foto blog




Instagram

nachtfresser@gmail.com

Pirat urednik na fejsu :P
Web Nachtfresser

IZBOR POSTOVA 06.2004. - ?
od najstarijih do danas, barem po jedan mjesečno, odozdo prema gore
2023
Deleted
6000.post, treći dio
6000.post, drugi dio
Wasserdicht, 6000.post prvi dio
Tri blog gracije
2019
Institucija slobodnog blogera (ogled o Böllu)
Aktivizam Grete Thunberg
Odakle ocean u pjesmi?
Vrelo Bosne i Jajce
Sarajevski ćevapi, dame i uspomene
Snježni Benkovac na brdu
Pulski zalasci
Kosa i sram
2018
Sa Sloterdijkom u Puli
Uzoran učenički dom
Tko otvara vrata Bukowom mačku
Djevojčica iza žice
Starac i (r)evolucija
Neotuđena crtica
Trešnjevački teatar
Intimni otvori depresivnih ljudi
Modna osvježenja
Kupac ružnog limuna
Međupost
2017
Pao stoljetni park
Budimo na mi
Poderane čarape
Pijača bez leda
Ostaj mi dobro Berlinu moj
Iskustvo i stil
Sedacija, odlasci, promatračica života
Nitko ne vrijedi više od dvije minute
Kud plovi ovaj put
Srcamo se
Vareš, imenovanje prošlosti
Popravljač
2016
Božić kod Dolores
Blog arhiva, genijalno
Varešarije
Obrobljeni plimom
Nestanak Wagnerovog psa
Poezija koja to nije s teletinom na pratećoj slici
Preko crte
Djevojka sa sajma u Opicini
Predvečerje u Trstu
Labinski bijenale industrijske umjetnosti
Dresirani i slobodni
Projekt bicikl
2015
4000. post
Forever Lolita
Vječno vraćanje dupeta
O potrebi za bloganjem
Blogerska subota
U pokretu
Gromovi love golotinju
Nisam mislio na Pariz
New York, Jack i ostali mitovi
Sipa i čokolada
Čudnovati su putevi Googleovi
Svakodnevni samoslici
Nachtfresser, 3700.post
2014
Pljeskavica i čaj
Istup Anne Helm
Ravnateljice über alles
O fotografiranju i svinjama
Život
Večer s berlinskim piratima
Posljednja marenda
Fuck the System!
Izlet u Opatiju
Kandidat broj 5 liste 16 za EUP
Nek nam živi bezuvjetni temeljni dohodak
Nagnuće berlinskog piratskog broda
Tišina hotelskih soba
S visina Svetog Križa
Avionska dijagnoza obrazovnog sustava
2013
Dame i gospodo, Astrid Kuljanić
Dekadencija
Odjeb ljetu gospodnjem dvijetisućetrinaestom
Naš mali šareni štand
Anonymous MMM u Rijeci
Profesor budala
Roštilj bez jahte
Krivo mi je zbog mog starog
Što radi piratska stranka ?
Bloger za EU parlament
Izbor postova
Shitstorm
2012
Sanjam knjige u Puli
Taštine
Sjećanje
Proteze Auschwitza danas
Blogeri 2004-2011
Prošao još jedan...
Prelijep dan u Zagrebu
Blogersko pušenje privatnosti
Napad Svetle Yordanove
Čitajte "Bolju polovnjaču"
Ostajte tamo, stižemo
2011
2500. post
Čestitka vjetrom raspršena
Predsjedniku ima tko da piše
Isšljivan
A meni se popodne spava
Smrt u Opatiji
Povratak u Ništa
Dijalog jednog blogera i Igora Mandića
Hrana naša svagdanja
Jučerašnji prosvjed u Rijeci
Civilizacija baterija
Hotel Montree
2010
Snijeg u Rijeci
Obzor
Vodice, bajka s pogledom na more
Cambridge i karavane
Otočna opuštanja
Berlin : balkanska galerija
Repovi rata
Dan divljanja maturanata
Abrutissement, načelo zatupljenja
Igramo se okvirima
Nacisti u Dresdenu
Boje budimpeštanskog Ludwiga
2009
Sa(n)jam knjige Pula 6.12.2009
Prođe još jedna fešta
a je još uvijek u krugu
U najjačem sastavu
Muzej, multikulturalnost, beskućnici...
Poučak o golom
Divlji Balkan
Gorski Kotar devetog svibnja
Londonerica u palanci
O bocama i maslinovom ulju
Prozori
Ha,ha, Amy je zakon
2008
Tako je zborila Gudrun Ensslin
Priznanje
Onako usput
Blog i grob
Govor mržnje na blogu.hr
Razgovor studentica pred Humbolt univerzitetom
Nogometno bratstvo Španjolske, Hrvatske i Koreje
Prosvjed, turisti i sunčani Korzo
Rasaditi
Dobro se žega
Politička korienitost
Osamstoprvi post, mali osvrt
2007
Ekološki fašizam
Masturbacijo, sretan rođendan !
Van Goghova zvjezdana noć
Radni dan jedne Berlinerice
Dani bez neta
Petak trinaesti
Razredni izlet u vodni centar Atlantis-Ljubljana
Guščija pašteta
FBK u Rijeci, jel se kome štucalo :P
Rasulo
Izletila zbog marihuane
Moja Paris gola u novinama
2006
Manta, vraaaaaaaaaati se
O blogu "Pjesmarije" (autora NF)
Igra revolveraša
Idealisti s oružjem
Ceremonija oproštaja s praznicima
Jedna Ljudmila
Zadaća (dječja bolnica)
Irokez u školi
Moji prijatelji
Coool
Prva klasa
O ovcama i nadi
2005
Kenningari i druge učenosti
Uvijek iznova, deja vu
Moj Uerige
Ostavština
Pred maturalac
Moj Raščupanko
Sjećanje na Radovića
Pišanje u Harteri
Samoubojstvo u štali
Montaža tv stolića i sretnije budućnosti
Pivo
Nekad smo znali veselo polemizirati...
2004
Inventura 2004.
Sjećanje na vrt (Paul Klee)
Razrednik
Isplazit jezik
Kamere oko nas
O fašistima, Sloterdijku, Walseru i meni
Skins&Teacher


















































SUPERCOOL ;P
















































< travanj, 2021 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2024 (14)
Veljača 2024 (25)
Siječanj 2024 (18)
Prosinac 2023 (13)
Studeni 2023 (18)
Listopad 2023 (6)
Rujan 2023 (7)
Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (18)
Lipanj 2023 (16)
Svibanj 2023 (22)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (17)
Veljača 2023 (14)
Siječanj 2023 (13)
Prosinac 2022 (12)
Studeni 2022 (11)
Listopad 2022 (11)
Rujan 2022 (11)
Kolovoz 2022 (7)
Srpanj 2022 (4)
Lipanj 2022 (1)
Travanj 2022 (6)
Ožujak 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Listopad 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (9)
Lipanj 2021 (11)
Svibanj 2021 (22)
Travanj 2021 (26)
Ožujak 2021 (21)
Veljača 2021 (24)
Siječanj 2021 (31)
Prosinac 2020 (20)
Studeni 2020 (12)
Listopad 2020 (6)
Rujan 2020 (5)
Srpanj 2020 (29)
Lipanj 2020 (26)
Svibanj 2020 (31)
Travanj 2020 (29)
Ožujak 2020 (32)
Veljača 2020 (28)
Siječanj 2020 (26)
Prosinac 2019 (24)
Studeni 2019 (22)