Učahurena stvarnost

07.04.2006., petak

Ne da mi se.... čak ni sliku stavit....

This is John Bez Terrae, signing in from his new laptop (kao da je postojao stari)!!! Veoma sam uzbuđen, ne da se opisat. Zamislite samo ovo: po najgoroj mogućoj kiši u četvrtak vi pođete po laptop u grad, tražite mjesto za parkiat deset godina (do tad je ovaj model već zastario...), odnesete ogromnu kutiju u kojoj biste mogli odnijet i slona ali su vam unutra samo zapakirali komp., dođete doma i ONDA MORATE POĆ NA ŠIŠANJE!!!!!! Ne moram vam ni reć da mi je frizerka umalo otkinula uši koliko sam se vrtio na stolici. Imo sam izpizdit dok nisam došo do doma. Onda sam kresnuo makinu, upalila se i..... sve je ostalo na tome jer sam zaspo ko top od umora (samo ne znam kojeg, da imam mozga reko bi da je od toga...)
Ali zato sam danas oran i evo privikavam se na tastaturu koja je veoma čudna pa zato ispričajte event. grješke.
Dan je danas bio veoma zanimljiv. Većinom smo se zajebavali preko satova, niko ništa nije pratio a kad je došlo vrijeme za pisanje testa iz engleskog, svi su graknuli na prof da ne želimo opet njenu viziju ŠORT TESTA koji se sastoji od miliun ipo stranica nekih nebuloza tipa: "Da sam došla ranije, bila bih te vidjela i dala bih ti prije vremena." Ko, đe kako, zašto, protiv čega i s kim očito nije važno. Kao ni to što bi mu ženska dala da ga je navrijeme ufatila. I zamislite sam prevodit takve gluposti (oni koji ovo čitaju većinom znaju jako dobro o čemu govorim) Naravno da smo na kraju pisali ŠORT test ali je ovaj fakat bio kratak (no dok ga je podijelila trebalo joj je pet enoa jer je prvo heftala neke papire zajedno, onda ih je odheftavala, kao da nas zajebava).
Još jedna radosna vijest nas je strefila: odgođen ispravak iz matematike! Već me lagano fata muka jer sam do sad propustio milijun ispravaka a nema baš previše vremena do kraja. Derivacije? I`ll pass, thanks....
I eto, ne da mi se više pisat, fakat ne da. Thanks to Louise :), imam posla ovaj vikend. Trebam napisat skoro cijeli maturalni i predat u utorak na prvu procjenu. Ne moram ni napominjat da imam dvije i po kartice a da ih treba šesnes. Nema mi spavanja Louise, nadam se ni tebi! Jesi napravila onaj okvir? Kad ćeš počet fatat puže i račine po plaži? Pazi da te ne dohiti kosmeč.
Najbolji dio dana je definitivno bila cedevita u Talira đe smo se valjali od smijeha kada se neki đedica upozno sa Svežderom i zamalo je odveo ko kakvu kuravu sa sobom. Mislim, čovjek uđe u Talira da se popiša, onda vidi Sveždera, skonta da ju je i prije viđo tuda pa se upozna s njom i počne je zavodit. Na Staljinovo "ona ima dečka", tip je odgovorio: "Nema veze, imam ja ženu i dvoje djece!" What the fuck was that? Old pervert.
Idem, idem, imam posla. Pokušavam naćerat laptop da se poveže sa starim komp. bežično. Već sam pokušo i jučer i nije me išlo i htio sam vratit laptop nazad. Nisam jer sam danas slučajno otkrio jednu tipkicu kojom se inače pali wireless, ne pali se psovanjem (iskušana no neuspjela metoda). Znam da ovaj post nije ništa li shvatite da ovo nije stvoreno prvenstveno za vašu zabavu nego da ja svoje misli neđe istresem. Strpite se, bit će nešto soon (valjda).

- 18:14 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (11) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>