Važno da je stomak pun hehe..

30.07.2024.



Ulazi Hrvat u pekaru i kaže:
Molim vas jedan kruh..
Prodavač mu da i naplati 4 Eura..Čovjek se začudi: Kako.. ?
Zašto 4 Eura.. ?A prodavač će: Pa lijepo - 1 Euro za Plenkovića,
1 Euro za Milanovića,1 Euro za Bozinovića i 1 Euro za kruh..
Čovjek, jadan što će, mora jesti pa uzme onaj kruh, plati i ode..
Slijedeći dan ponovno dolazi po kruh i daje 4 Eura..
Prodavač mu izvrati 1 Euro..Čovjek se ponovno začudi i upita:
- Zašto mi sad vraćate 1 Euro.. ??A prodavač će: - Nema kruha..



Dobra si mi ko kruh!
Treba te nožem rezat.



"Brige se lakše ispiru juhom."
Židovska izreka



Bile dvije pite i jedna pita pita drugu pitu..



Fata nad stolom razvlači kore za pitu, nagla se i da prostite,
dobrano naguzila. D>šao Mujo s posla, ugleda Fatu kako mlati
guzovima, zadigne suknju i na brzaka je kresne.
Fata se okrene, ugleda Muju i reče:
– Ih, bolan, što si brz, već gotovo, a ni koru još
nisam uspjela razvuć! A Mujo reče:
– Ma može I duže, samo žurim, trebo je Haso doć po bicikl??
Fata: – Pa bio je. Mujo:
– I… jel se dugo zadrž'o?? Fata:
– Pa kako da ti kažem… 4 kore!



Mujo legao u krevet i ono poceo oko Fate,
Fato mogli smo malo djidji midji?
Fata samo odmahne rukom, sve me boli, ruke, ledja,
pravila sam ajvar cijeli dan.
Drugu noc opet Mujo hocemo li Fato veceras malo ono?
Fata opet, ma pusti me bolan Mujo sve me boli
citav dan pravim ajvar.
Konta Mujo ona njega nesto folira, ma sutra ja idem
da pravim ajvar da vidim sta je to tako tesko.
Sutra uvece Fata cila, odmorna pa na Muju:
Mujo hocemo li nocas malo ono?
Mujo sav ukocen, kako ne bi bio cijeli dan gulio
paprike, mljeo, mjesao ajvar:
Slusaj Fato sad sto cu ti reci:
MOZES mindje dati kome hoces,
al teglu ajvara ni materi mojoj!



Tata: "sine, kad budeš imao prvo seksualno iskustvo reci mi,
pa ću ispeći janje za nas i prijatelje!"
Perica: "već sam ga imao."
Tata: "čestitam, koja je to sretnica, da li je poznajem?"
Perica: "Ivica i ja smo se igrali mame i tate."
Tata: "...auuuu sranje, šokirao si me. Samo mi
još nemoj reči da si bio mama?"
Perica: "čini mi se da ćemo kod njegovog tate na janjetinu!"




<< Arhiva >>