Mašala hehe..

29.07.2024.



Bože, što si takav, i Srbi i Hrvati imaju svoju
državu, jedino je nama muslimanima nisi dao.
- Dao sam ja vama i kurac, pa ste ga unakazili.
Što bi tek od države napravili!?



Tuku se dva muslimana i dolazi policija i pita:
- "Sto se tucete pa vi ste iste vjere?", kad ce jedan:
- "Ubo me kriznim sarafcigerom."



Kako se satrovacki kaze: "SELAM ALEJKUM" ?
Odgovor: "ALEJKUM SELAM"



Krenuli Mujo i Fata na glasanje:
Aj' ti fato naprijed, a ja ću iza.
Ali Mujo, po Kuranu muškarac ide naprijed.
Jest po Kuranu, ali po minskom polju ne.



Posjetio Amerikanac Bosnu. I tamo bio u Sarajevo, i
vratio se u Ameriku i pitaju ga drugovi:
- "Kako je tamo, kakvi su to ljudi?"
Kad on:
- "Sve je normalno sve, samo jedno ne razumjem,
vidim ja covjeka zamoto glavu a sepa na nogu."



U jednom selu je umrla zena. Komsiji bilo zao i posalje
svoju zenu da pomogne hodzi. Proslo nakon toga nekoliko sati,
a od zene ni traga ni glasa. Komsija se zabrine i posalje dijete da
vidi gdje je mater. Ne prodje malo vremena,
eto ti curice trci kuci i govori ocu:
- "Joj babo, nisam ni znala da je nas hodja tako siromasan."
- "A sto?", upita je otac?
- "Pa eto, klanja na nasoj mami."



Dosao cigo prvi put u dzamiju i pita ga hodza je si uzo avdest,
kaze cigo nisam ja bogami mozda je neko drugi




<< Arhiva >>