I nešto pronašli za Black Friday hehe..

27.11.2023.



Priča Mujo Hasi:
E moj Haso, ja sinoć izađem ranije s posla, odem kući, kad u
spavaćoj sobi - Fata se jebe sa crncem i Kinezom.
Ma nije moguće, šta si uradio?
Polako sam ti ja uzeo fotoaparat....
I šta si uradio?
Napravio sam jedno 5-6 snimaka...
Dobro, dalje?
Snimke sam poslao u "Benetton", pa ćemo videti šta će biti dalje...



- Ka­da že­na mo­že od mu­ža da stvo­ri mi­lio­ne­ra?
- Uvijek ako je on mi­li­ja­r­der.



Mujo: Ovaj put sam za Black Friday
usparao nenormalno puno para!
Haso: Kako to, šta si kupio?
Mujo: Jednostavno, nisam ništa kupio.



Došao Mujo kod doktora da mu se požali:
– “Dragi doktore, pomozi mi, Fata uopće ne uživa kad je guzim!”
– “Moj Mujo, probaj napraviti malo atmosfere… evo npr.
pokušaj dovesti jednog crnca i nek’ ti maše lepezom dok ti nju guziš!”
Mujo tako i napravi… maše crnac, Mujo guzi, a Fata mrtva hladna.
U neka doba ustane Mujo i kaže crncu:
– “Hajde ti guzi, a ja ću mahati!”
I tako i bi… razvaljuje crnac Fatu, ona se sva izludila od
uzbuđenja, kad će ti Mujo na to:
– “Vidiš kako se maše, pizda ti materina!”



Koja je razlika između crnca i pitbulla?
– Još je legalno imati pitbulla.



Što kaže plavuša kad joj crnac pokuca na vrata?
– Uđi slobodno.



Htio crnac ići na maskenbal odjeven kao Adam i ode u
prodavaonicu nabaviti odgovarajući kostim. Prodavačica mu
kaže da se skine da odmjeri veličinu, on se skine,
ona pogleda dole i kaže:
– “Ma zaboravi Adama čovječe, objesi to preko
ramena i idi kao benzinska pumpa!”




<< Arhiva >>