Vikend kao u bajci neka vam bude hehe..

24.11.2023.



Odrastao Pinokio,pa našao devojku.
Malo su se zabavljali i
došlo vreme da spavaju.Skine se on kad ono umesto one
stvari četvrtasta daska.Kad je to videla devojka reče:
-Joj pa ne možemo da vodimo ljubav sa tim,to treba drugačije da izgleda.
Ode Pinokio kod Đepeta i kaže:
-Čoveče,neće devojka da spava sa mnom, kakav si mi to k.... napravio?
-A,pa nije to problem, evo ti ova šmirgla pa ga sam oblikuj kako hoćeš.
Prihvati to Pinokio i ode kući.
Posle desetak dana sretnu se oni ponovo.
-I kako je bilo sa devojkom? -upita Đepeto
-Ah, ma kakva devojka, šmirgla je zakon!



Upecao Mujo morsku sirenu..
I gleda u nju ko u cudo pa veli:
-Nit je jebat,nit je pojest....



Došla Crvenkapica na radio, priđe tehničaru za miks-pultom i reče:
-"Dobar dan. Ja bih da pozdravim baku preko radija".
Čovjek je odmjeri od glave do pete:
-"Žao mi je, ali mi ne radimo takve stvari."
Na to će Crvenkapica:
-"Ali ja ću učiniti... sve, samo mi dajte da pozdravim baku".
Tehničar, malo zbunjen, upita:
-"Baš SVE?"
Crvenkapica veselo klimne glavom.
Tehničar izvadi svog "Malog Ali Tehničara" iz gaća,
a Crvenkapa će zbunjeno:
-"Znate, ja to još nikad nisam radila."
-"Samo ga ti uzmi u ruku, sve ostalo ide samo od sebe."
-doda tehničar, zatvori oči i uvali se u stolicu.
Crvenkapa ga klekne, uzme ga lijevom rukom,
desnom rukom par puta "pokuca" na njega i počne:
-"Draga bako..."...



Piju Pinokio i njegov otac pivo ispred prodavnice u Podgorici.
Kupili 5 piva i taman popili četvrto, kad
Pionokio gleda okolo zbunjen pa pita oca:
- Đe' Peto?



Vozi se vuk na motoru, kada ga ugleda Crvenkapa:
-Vuče! Vuče!
-Kurac vuče, zar ne čuješ da trokira!



Žena: Ja sam tebi poput Pepeljuge, kuham,
peglam, perem, čistim...
Muž: Pa, nisam li ti rekao da ćeš živjeti kao u
bajci kad se budeš udala za mene?



Zove lik ljubavnicu na telefon:
- Dobro jutro, kako je spavala moja princeza?"
- Ovdje njen muž!
- Dobro jutro, kako je spavala naša princeza?

<< Arhiva >>