Kod zubara hehe..

20.09.2023.



- Treba izvaditi zub, samo iščupajte bez anestezije
- kaže Mujo zubaru.-
Bilo bi dobro da su svi hrabri kao vi!
O kom zubu je riječ?
- Fato, pokaži mu zub koji te boli!



Posla zena zubaru da promjeni zube.
On njoj stavi zlatne zube, ali joj kaze ako se zadesi na polju
kad bude grmilo mora da sakrije zube.
I tako jednog dana pocne da grmi, a ona se zadesi na njivi.
I sta ce, a ona jadna iskopa rupu i zabije glavu.
Naidje Haso vidi zena se naguzila a on sta ce
drugo nego pocne da jebe. A ona ce ti
- "Udri ti grome, nedam ja svojih zuba."



Došla Fata kod zubara, skinula suknju, sjela i raširila noge. Kaže zubar:
Gospođo, vi ste promašili ordinaciju, ja nisam ginekolog.
A Fata kaže:
Jesi ti mom Muji juče namjestio umjetne zube?
Jesam!
E, sad ih lijepo izvadi!



Mujo ode kod zubara na kontrolu, a ovaj ga pregleda,
klimne glavom i reče:
"Dobro je... a sad, molim vas, urlajte što jače možete..."
Mujo se zbuni:
"Ovaaaj... doktore, ali mene ništa ne boli?!"
Zubar uzdahne:
"Ma znam, ali čekaonica mi je puna, a meni se žuri
na večeru sa ženom..."



– Je li vas strah? – pita zubar pacijenta.
– Jest, i to grozno.
– No, dobro, popijte čašicu konjaka.
– Još me strah – kaže pacijent i naruči još čašicu.
Kad je popio cijelu litru, kaže:
– E, sad bih volio vidjeti onoga tko bi se usudio taknuti mi zube.



Na jednom plesnom balu muškarac prilazi djevojci:
– Oprostite, gospođice, već sat vremena želim nešto
da vam kažem, ali se ustručavam…
– Slobodno recite.
– Kad god se nasmijete, poželim da vam
kažem da dođete kod mene.
– Oh, vi ste jedan pravi zavodnik!
– Ne, ja sam zubar.



Došao kostur kod zubara da mu ovaj pogleda zube.
Nakon pregleda kostur upita:I kakvi su mi zubi?
Na to zubar odgovori: Zubi su u redu, ali me brine zubno meso!




<< Arhiva >>