Možete li bez seksa hehe..

11.09.2023.



Dolazi tip liječniku i kaže:
Doktore, što da radim? Moja žena svaku noć u snu zanosno uzdiše,
a tijelom radi pokrete kao u seksualnom odnosu i govori: Ne Pjer, neee Pjer!
Zašto vas to smeta? - upita doktor.
Pa znate, ja se ne zovem Pjer.
Nema veze! - reče doktor - Budite sretni dok govori ne.



Dolazi mlada zgodna pacijentica kod zubara. Nakon pregleda,
zubar uzima bušilicu da bi obradio pokvaren zub.
Oh, doktore! - reče ženska - Znate, radije bih opet rodila,
nego sada pretrpjela ovo bušenje!
Ooo, nema problema gospođo, samo za to moramo malo
drugačije namjestiti stolicu.



Živjela jedna baka sama, pa pošto je bila bolesna pozove
ona doktora u vizitu. Došao doktor kod bake, pa je pregleda i kaže joj:
Bako, nije ništa strašno. Vama samo treba njega.
E moj doktore, baka njega nije vidjela već 30 godina!



Došao Haso kod Muje u posjet. Mujo se izvalio u fotelji i lijeno mu je ustati.
Jao Haso, hoćeš li biti tako dobar da se popneš na kat i doneseš mi papuče,
nešto sam ti danas boležljiv.
Haso posluša i popne se gore. A gore sretne Mujinu ženu Fatu i
njihovu kćerku od 18 godina. Fata reče:
Zdravo Haso, otkud ti ovđe gore?
Tu Hasi sinu ideja.
Zdravo Fato, eto ja vas dođoh povaliti!
Jesi' ti normalan! Gdje ćeš jebati mene i kćerku, pa Mujo će te ubiti.
Zna Mujo i nema ništa protiv! - reče Haso.
Što to kažeš? - reče Fata.
Ozbiljno! Sad ćeš čuti.
Mujo, jel' obje!? - dreknu Haso.
Obje!! - odgovori mu Mujo.



Pita učiteljica đake:
Recite za što se upotrebljava biber?
Ivica se javi:
Za spavanje!
Učiteljica ga pita:
Kako to misliš, za spavanje, Ivice?
Pa lijepo. Moj tata kaže svaku večer mami:
Daj da ti ga zabiberim, pa da bolje zaspiš.



Ivica je non-stop bio bezobrazan, pričao prostote, mučio
djevojčice u razredu, te se one požale učiteljici. Učiteljica
im je rekla da je najbolje da čim Ivica kaže nešto bezobrazno,
one pokupe i izađu iz učionice. Sutradan ujutro ulijeće Ivica u razred i viče:
Ej pičkice, preko puta škole počeli su zidati javnu kuću!
Djevojčice vrisnu i istrče van, a Ivica poviče za njima:
Polako kurve, otvaranje će biti tek za godinu dana!



Dilema oženjenog muškarca:
"Da li izaći na ulicu i gledati žene koje ne može jebati ili
ostati u kući i jebati ono što ne može gledati!"




<< Arhiva >>