Samo kod nas hehe..

07.09.2023.



Ako se na hrvatskom sudija kaže sudac,
kako se onda kaže kurir?



Kako si Hrvat skraćuje vrijeme?
Živi svaki dan kao da mu je posljednji.



Mate i Jure u pustinji
Mili moji i dragi, Prvo da vam javim najvažnije:
Živ sam! Zatim još jedna dobra vijest: Ne mora da se
plati otkup za moje oslobođenje! Međutim, istina je da
se još nalazim kod terorista. Čuli ste da su me džihadisti
oteli sa građevine dok sam radio na mješalici ovde u
pustinji zajedno sa kolegom Matom. Mogu vam reći da je
na početku bilo čupavo. Teroristi su nas strpali u vreće i
odvukli u njihov kamp, a zatim skakali oko nas mašući puškama
i vičući nešto o Alahu i Džihadu. A onda su sve to snimali
kamerom. Kažem ja Mati da će izgleda da traže za nas otkup.
Onda smo ga najebali burazere - kaže mi Mate. I zaista, prvo
su ih otkačili u našem veleposlanstvu.Još nije došao naš
novi veleposlanik. Onda su zvali tu firmu kod koje smo radili.
Ispostavi se da je gazda već primio drugu dvojicu na mješalicu
i da ga mi uopće ne interesujemo. Na kraju su spakovali one
snimke i poslali našoj Vladi u Zagreb. I tako smo mi čekali i
čekali i čekali, pa sam ja od duga vremena popravio neki njihov
rashodovani tenk jer sam bio tenkista kod Knina. Oni su se
silno iznenadili, a ja sam objasnio da je to sitnica. Mate ih je
učio gađanju iz ručnog bacača, on je bio na Vukovaru.
Ja sam im poslije očistio topove, jer sam u vojsci u Bljesku bio
artiljerac a Mate im pokazao neke trikove iz rata.. I tako, sad smo
zaposleni kao instruktori kod terorista. Plata je bolja nego na mješalici,
a bolji su i uslovi, tako da se ništa ne brinete - čim mi istekne
ugovor, eto mene kući... Srdačno vaš Jure.



Na natjecanju njemački, švicarski i hrvatski političar. Trebaju u
5 minuta ispeglat košulju, pojesti kilu kruha i povalit žensku.
- Nijemac pojede kruh, ispegla košulju i prođe 5 minuta te
ne stigne povalit žensku. - Švicarac ispegla košulju, pojede
pola kruha i prođe 5 minuta. - Hrvat da ženskoj da pegla
košulju dok je on guzi i usput pojede kruh - sve u 5 minuta.
Pouka : - Njemača: prvo jelo, pa posao, a za ostalo ako se stigne.
- Švicarska: prvo posao, pa jelo, a ostalo ako se stigne.
- Hrvatska: ako ne jebeš onoga tko radi nećeš se kruha najesti.



Hrvatski tajkuni su obavili oglas za posao:
Tražimo radnike koji pristaju živjeti
od mirovine svojih roditelja.



Razgovaraju dva direktora - Čuj, isplaćuješ li ti plaću svojim radnicima?
- Ne, već dugo im ništa ne plaćam, ali oni svejedno dolaze na posao.
- Ni ja svojima ništa ne plaćam, ali i oni svejedno dolaze!
- Znaš, imam odličnu poslovnu ideju. Od sutra ću im na
vratima naplaćivati ulaz! Nakon mjesec dana direktori su
se opet sreli i jedan pita drugog: - Kakvom se
pokazala ideja s ulaznicama? - Ma, loše, jako su snalažljivi.
Sada dolaze u ponedjeljak i ostanu do petka.



Koja je razlika između naših ljudi koji su otišli van i onih u domovini ?
-Razlika je samo u jednom slovu:
Ovi koji su otišli van sanjaju "rodno mjesto"
a ovi u domovini sanjaju "radno mjesto" ..




<< Arhiva >>