Seoske Štorije hehe..

24.01.2023.



Mujo bijesan dolazi kući, zalupi vrata i
zaurla već pri ulasku u dnevnu sobu:
- Fato, bona, priča se da me varaš sa celim selom!
Fata mirno lakira nokte i promrmlja sebi u bradu:
- Jače selo, ni tri'e's' kuća...



Ivica bio na selu pa ga učiteljica upita da kaže cijelom razredu što je vidio:
- Vidio sam puno gusaka, pataka, gicu, pa puno kokoši i jednog bolesnog pjetla.
- Kako znaš da je bio bolestan?
- Pa stalno su ga kokoške morale nositi na leđima.



Došao doktor u afričko selo da liječi ljude.
Sljedeće godine rodi se u selu bijelo dijete.
Poglavica pita doktora:
Doktore, došao si liečiti ljude, a ne da spavaš s našim ženama!
Slušaj, to se događa u prirodi - pravda se doktor
- Vidi one jariće tamo, njih 19 je bijelo, a samo je jedno crno.
Slušaj, doktore, da zaboravimo mi ono o našim ženama...



Pođe magarac u susjedno selo, a u isto vrijeme i pijetao krene u
njegovo selo, pa se sretnu na mostu. Pita magarac pjetla kud je
pošao i zašto nosi ispod krila teku i olovku.
Pjetao objasni:
Evo, idem kod tebe u selo. A teku i olovku nosim da zapišem
koju sam kokošku kresnuo da je ne bih dva puta. A kuda ćeš ti?
Magarac odgovori:
Pa i ja idem u tvoje selo da kresnem nešto.
Pjetao će na to:
A gde su ti teka i olovka?
Eeee! Koju ja kresnem, ta doživotno pamti!



Otišao unuk kod babe na selo. Baba ga upita:
– Sine, da skuvam kavu?
– Nema frke, baba, poslije ćeš.
Poslije nekog vremena, baba opet upita:
– Sine, da skuvam kavu?
– Nema frke, baba, poslije ćemo, samo opušteno.
A baba kaže:
– Sad ću skuvati kavu nama, a kad Frke dođe, njemu ću posebno!



Došao političar u selo i pita ih koji su im problemi.
Stanovnici sela mu odgovaraju:
-Imamo dva problema. Prvi problem je da imamo bolnicu,
ali nemamo doktora.
Uzme političar mobilni, nazove nekoga, priča malo i
kad je završio kaže stanovnicima:
-Sve je sređeno, sutra vam dolazi doktor. Koji je drugi problem?
Stanovnici mu na to odgovoriše:
-Nemamo signal za mobilni.



Šeta se djevojka po selu kad odjednom iza jednog ugla
za njom potrci neki mladic:
- "Hej lutko. Zar me ne prepoznaješ?"
Ona ništa nego malo ubrza hod.
- "Hej! Pa zar me ne poznaješ? Sinoc sam te jebavao kod mene."
Ona stane, pogleda ga, pa mu odgovori:
- "Kakvo jebavanje, takvo i poznavanje!"




<< Arhiva >>