Rad i samo rad hehe..

19.01.2023.



Mujo sjedi pred kafanom i lagano pijucka kavu,
čita novine na suncu i uživa, kad naleti Haso i zbunjeno ga upita:
– Jarane, nis’ l’ ti naš’o novi pos’o?
Mujo zadovoljno klimne:
– Jašta sam!
Haso i dalje zbunjen:
– Pa što nis’ na poslu?
Mujo se nasmije:
– Jarane, ja sam ti tamo k’o Bog!
Haso se počeše po glavi:
– Kako to misliš, ne kontam?
Mujo slegne ramenima:
– Svi znaju da postojim, al’ me još ni’ko nije vidio!



Otišao Mujo na posao, a Fata brzo iskoristi priliku pa pozove švalera.
Usput se Mujo sjeti da je zaboravio neka dokumenta i vrati se kući.
Kada je uhvatio Fatu sa švalerom drekne Mujo:
• Fato, marš u ćošak, a i ti isto (obrati se on švaleru). Skinite se!
Fata će:
• Nemoj Mujo…
• Šta nemoj, brzo se skidajte.
Oni se skidoše.
Kaže Mujo:
• Sad se poserite!
Poseru se oni.
• Sad se zamijenite i jedite.
A Fata kaže švaleru:
• Volim ja tebe i prebodrićemo mi ovo.
A švaler kaže:
• Voliš malo sutra! Da me voliš ne bi se ovoliko nasrala!



Mujo se zaposlio u općini i sve ide super – plaćica sjeda svakog prvog,
rano dolazi s posla i Fata je sretna. Jednog dana Fata napravi ručak,
a Muje nema pa nema….
Već se skoro smračilo kad Mujo napokon uleti u kuću,
a Fata ga napadne s vrata:
– Pa đe s’ ti, bolan, ručak se već dvaput o’ladio?!
Mujo uzdahne:
– Izvin’, Fato, jeb’ga, nisam čuo budil’cu…



Mujo na poslu svaki dan puštao narodnjake,
sve do jutra kada mu se ozbiljnim tonom obratio šef:
- Mujo, možemo li se dogovoriti da u kancelariji više
ne puštaš narodnjake?
- Dobro!
- Zakuni se!
- Kunem ti se životom i ranjenom dušom svom…



Ponedjeljak jutro na poslu, šef gleda Muju pa ga pita:
Oči su ti krvave, jesi li se cijeli vikend opijao?
Neee gazda, bio sam tužan što nisam na poslu, pa sam plakao…


Mujo i jarani s posla sjeli i zapalili,
kad uleti šef i kad ih vidi totalno poludi:
- Šta je ovo, jesam l' rek'o da nema pušenja kad se radi?!
Mujo ga mirno pogleda i odgovori:
- A 'ko radi?


Mujo se napalio na tajnicu na poslu, ali je ova imala svog dečka.
Jednog dana reče njoj Mujo:
– Dat ću ti 300 km ako mi daš da te… 
– Nema šanse! – odgovori ona… 
– Bit ću brz. Bacit ću novce na pod. Ti se sagneš i ja ću
biti gotov dok ih ti i ne podigneš… 
– Hmmm… ne znam… moram pitati dečka…
Zovne tajnica dečka, a on joj kaže: 
– Pitaj ga jel može za 500 km i pokupi brzo novce.
Tako on neće stići ni hlače skinuti…
Sat vremena kasnije, dečko zove tajnicu:
– Što je bilo? 
– Ma pusti… gad mi je platio u kovanicama!!!




<< Arhiva >>