Gradske štorije hehe..

18.01.2023.



Kaze Mujo Fati:
-Jel bona pa ti si se jebavala sa cijelim gradom!
Fata ce na to:
-Hm,jest ti i Tuzla veliki grad!



U nekom planinskom selu nikada nitko nije bio u gradu,
a dolazili trgovci i o gradu pricali. Zasjedalo selsko Vijece te
odluci poslati Muju na sedam dana u grad i po povratku da im
iscrpno i slikovito isprica sta je u gradu vidio. Vratio se Mujo i prica:
Vidio sam baciklo ! Sta ti je to ? To vam je scap vamo, scap tamo,
tocak naprid, tocak nazad , covik sidne i vozi se, to vam je baciklo !
Vidio sam auto ! To bi bilo ovako: Na buretu od kupusa izbijes dno,
stavis scap naprid i nazad ispod bureta na njih tockove sidnes
unutra i vozis se ! Vidio sam vlak ! E to je komplikovano, ovako:
Kada bi ja moju Fatu zguza, moj komsija svoju i tako se nanize
cijelo selo, a mojoj Fati ti dodje milo pa poviknu: Uuuhuuuuu,
a svi iza nas povicu: Tako tako, tako tako, tako...



Došao Mujo sa sela u grad. U kaficu se prikačio nekoj
curi i nagovara je da pođe s njim:
- "Kod mene u planini je čist vazduh, mir i tišina!"
- "Da, ali ja sam čula da vi tamo krešete i ovce i koze i krave i guske."
- "Jesi luda bona, kakve guske?!"



Dosao gradski pjetao malo na selo,i u prolazu naletio na
seosku krcmu gdje se na raznju pekle kokosi,,
Pogleda ih pjetao pa rece:"Staje Picke solarium,,ha"



Kada Cak Noris udje u gradski prijevoz,
kontrolori kupuju karte..



Stopira studentica stane joj student pa pita :
- "Kuda mala?"
- "Do faksa!"
- "Može ali za uzvrat...znas sto vec"
- "Ok samo požuri..."
Nakon nekog vremena ispričava se student (ne diže mu se):
- "Sori cijelu noć sam učio, pročitao sam 60 knjiga pa ne ide... ajde ti van..."
Stopira studentica dalje stane profesor...
- "Može do faksa?"
- "Hm,ma može ali znaš prije..."
- "Ma daj jebi samo me vozi do faksa..."
Nakon nekog vremena ispričava se profesor:
- "Sory , cijelu noć sam ispravljao testove, pripremao se za nastavu,
pročitao brdo knjiga, pa ne ide i gotovo ... ajde ti van..."
Stopira studentica, stane kamionđija...
- "Može do faksa?"
- "Može samo..."
- "Ma daj vozi, samo daj brzo jebi jer mi se već žuri..."
Jebe kamionđija - sat.... dva sata... tri... Studentica sva oznojena pita:
- "Je li, jesi li ti pročitao koju knjigu u životu???"



Naleti Fata na Muju u gradu i iznenadi se kad mu vidje buket
cvijeća u ruci. Sva nasmijana upita:
– Mujo, jesi li to meni kupio cvijeće?
Mujo odmahne glavom:
– Ma jok, to je za sekretaricu!
Fata se naljuti:
– Budalo jedan, njoj cvijeće, a meni goli kurac.
– Pa hoćeš se mijenjati?




<< Arhiva >>