Dolazi hladan vikend hehe..

25.11.2022.



ZIMSKI SEX:KADA JEBES MOZES DA NAZEBES,
KAD NAZEBES MOZES DA NAJEBES!
JEBES JEBANJE PALI GRIJANJE!



Od zimske opreme imam Smederevca!



Što rade narkomani zimi?
- Skankaju se i gudraju.



Ciča zima, minus dvadeset, pošalje Fata Muju napolje
da cijepa drva kako bi naložila vatru. Mujo je posluša, izađe
u dvorište, ali pošto je bilo jako hladno brzo mu se ruke
smrznuše pa utrča jadan u kuću da se ugrije.
Ugleda ga Fata smrznutog pa mu kaže:
– Daj bolan Mujo turi ruke meni među noge, ugrijaće se brzo.
Posluša je Mujo i stvarno, ruke se ugriješe začas.
Izađe Mujo ponovo da cijepa drva al’ opet ista priča.
Otrči on u kuću, turi ruke Fati među noge i one se opet brzo ugrijaše.
Opet Mujo izađe napolje da cijepa drva i opet ista priča.
 Utrča jadan Mujo u kuću sav smrznut da turi ruke Fati
 među noge kad Fata dreknu:
– Pa dobro bolan Mujo, hoće l’ se tebi ikad uši smrznuti?!



Sjede 3 plavuše i jedna kaže:
– Čula sam da će sutra biti 40 stupnjeva- na to će druga
-E pa ja sam čula da će sutra padati snijeg
– sjedi treća i razmišlja i kaže:
-Pa ko će čistiti toliki snijeg po tolikoj vrućini?



Zabavljam žene po kućama dok muževi čiste snijeg.



Tata: – Danas izlaziš bez pudera…!
Ćerka: Zašto??!
Tata: Treba mi lopata da čistim snijeg..




<< Arhiva >>