ženska posla hehe..

21.11.2022.



Došla Fata kod advokata da se raspita o brakorazvodnoj parnici.
Pita je advokat:
- Da li Vam je muž besposličar?
- Neee, radi u dobroj firmi već .
- Slabo zarađuje?
- Neee, ima odličnu platu. Zapravo samo on i radi, i izdržava nas.
- Tuče li Vas?
- Neee, jako je nježan i pažljiv. Ne pije, ne kocka, slabo ide s društvom,
baš je posvećen kući i porodici.
- Znači i pomaže Vam po kući?
- Malo je reći "pomaže" . On kuha, pere, pegla, čisti, iznosi smeće...
- Zašto onda želite razvod?
- Pa zato što on sve to nekako preko kurca...



Uspješan muškarac je onaj, koji zarađuje više novca nego što
njegova žena može potrošiti.
Uspješna žena je ona, koja može pronaći takvog muškarca!



Ulazi Fata u kafić i pita:
- Nevina sam, ima li ovdje muškarac da me napravi ženom?
Ustade Mujo, svuče košulju, pa kaže:
- Evo ti, operi pa onda ispeglaj!



Sjede ti u parku Mujo i Fata i diraju se, a pored njih ih sluša starac.
Kaže Mujo:
– Fato, ti si lijek za moju dušu! Fato, ti si lijek za moje srce!
Fato, ti si lijek za moju ljubav.
A starac pita:
– Liječi li ona hemoroide?



Poslije razgovora u kafani sa drugarima i nekoliko popijenih čašica,
muž rješava da konačno postavi stvari u kući kako treba. Vrati se,
zalupi vrata, unese se ženi u lice i vikne: - Od sada ima da slušaš
šta ti kažem. Sad skuvaj ručak, serviraj ga na sto i onda se gubi gore
da peglaš moje rublje. Večeras izlazim sa drugarima a ti ima da
ostaneš kući i da posvršavaš poslove. I još nešto - pogodi ko će od
sada da mi pere noge i kosu i da me brije? - Pogrebnik. –odgovori zena..



Idealan muž treba biti: Dobar Odan Brilijantan Angažiran Razuman
Kreativan Uporan Radoholik Ambiciozan Cijenjen Ako nije sve ovo
navedeno, onda su potrebna prva slova iz svakoga reda...



Vraćaju se dvije žene sa proslave godišnjice mature i onako pijane,
uđu u groblje da obave nuždu.
Jedna se obriše gaćama i baci ih a druga se obriše trakom sa vijenca
koji je stajao pored nje.
Sutradan, našli se njihovi muževi u kafani. Kaže jedan: - Zamisli ona
moja sinoć došla kući pijana i to bez gaća !!!
- Nije to ništa, moja je došla sa gaćama ali kada ih je skinula, viri traka,
a na njoj piše: "Nikada te nećemo zaboraviti: Nikola, Pero, Žika, Lazo,
Mijo, Vlado, Mikica.....i cijela uprava NK SLOGA!




<< Arhiva >>