Idete li često u Mc Donalds..

03.11.2022.



Koja je slicnost izmedu plavuse i McDonalds-a?
Milioni usluzenih.



Sine, kako ti je u zatvoru?
Dobro majko, imamo hrane, grijanje, kupanje...
Super sine, onda budi dobar i pazi da te ne najure!



Upeca Mujo zlatnu ribicu.
Ribica: Pusti me i ispuniti ću ti 3 želje!
Mujo: Hoću dobra kola!
Ribica: Hoćeš na leasing ili u cashu?
Mujo: A hoćeš ti na mast ili na ulje?



Pita novinar cigu:
Kako su vam djeca?
Kao vladajuća stranka, brate!
Kako to mislite?
Pa tako, mali seru, a veliki kradu!



Prolazim ja kraj bankomata kad ono tamo neka
djevojka namješta dekolte. Gledam ju pa joj rekoh:
Ne vjerujem sestro da ti to kod njega pali!



Suprug je otkrio da ga supruga vara s drugim čovjekom i bjesni po kući.
U jednom trenutku se izazovno postavi ispred nje i upita:
Daj mi molim te reci što to on ima, a da ja nemam?
Hoćeš li u centimetrima ili u kunama?



Konobar u restoranu gostu čita menu:
Znate, specijalitet našeg restorana su puževi.
Znam! Jedan od njih me jučer posluživao.


Vido ovdje pogledati hehe



<< Arhiva >>