Izreke i natpisi hehe...

28.06.2022.


Ja se ispricavam,Post je objavljen prije nego sto sam saznao za nasu Pinklec..
Stvarno mi je zao..
Iskrena sucut obitelji...



Momak i djevojka sjede negdje na obali mora
i uzdišu na mjesečini.
Djevojka: Ah, mili, kako ti imaš dugačke trepavice...
Momak: Nije to ništa, ustvari. Kažu da je to zato što sam puno plakao,
plakao kad sam bio mali.
Djevojka: Ah, da si samo malo više piškio, piškio...



- Konobar!
- Izvolite!
- Jednu votku bez limuna, molim!
- Odmah!
Konobar, poslije 2 minuta:
- Izvinite nemamo limuna, jel' može bez nečeg drugog?



Tata:sine kako ti je danas bilo u školi reci mi od a do ž sin:abcč...



U Bibliji piše voli svoje neprijatelje.
Mama je rekla da je alkohol največi neprijatelj.
Pa ja sam onda jako velik vjernik.



Ako se istuširam s Johnsonom,
i spremim se moderno, i
odvezem se Astrom u Zenicu,
jel to znači da sam cijepljen
s tri doze?



- Doktore, svake noći sanjam svekrvu kako na
lancu vodi neko neobično čudovište.
Odvratan prizor...
- Zanimljivo! - primjeti
doktor.
- Da, zamislite iskežene zube, krvave oči, pjenu
na ustima...
- Stvarno zvuči jezivo.
- Nije to ništa, doktore,čekajte da vam opišem
čudovište...



- No draga, kako radi mišolovka koju sam ti
napravo po vlastitom nacrtu?
- Odlično!
- Znači nema više
miševa?
- Nema. Svi su poumirali od smijeha kada su je
ugledali.




<< Arhiva >>