Kod frizera hehe..

27.06.2022.



Došao čovjek kod frizera:
– Dobar dan, može li jedno šišanje?
– Može, kaže frizer. Kako želite?
– Pa ovako, kume, s jedne strane mi ostavi rupu veličine šake,
a s druge tri-četiri manje rupice…
Pozadi repići da mi budu neravni, a šiške da mi idu ukoso i da budu rijetke…
– Izvinite ali ja ne mogu da vas tako ošišam…
– A prošli put si mogao, …pizda ti materina!!!



U frizerski salon ulazi mladić s dugom, prljavom i veoma
masnom kosom. Frizer ga ljubazno upita:
– Mladi gospodine, želite li kompletan servis ili samo zamenu ulja?



Uđe Piroćanac u frizerski salon i pita:
– Majstore, pošto šišanje?
– Sto dinara.
– A brijanje?
– Pedeset.
– Obrij mi glavu.



Dođe Jelena Karleuša kod frizera i kaže: „Seci šta ne valja“,
i on joj odsječe glavu.



Radio neki frizer u nekom gradu u Nemačkoj.
Jednog dana mu uđe cvjećar u radnju i kad ga je ovaj ošišao,
cvijećar ga upita koliko košta, kako bi mu platio šišanje.
Frizer odgovori da on to radi iz hobija i da ne može da primi novac.
Cvijećar ode sav sretan. Sutradan kad je frizer došao na posao
našao je na pragu prelijep buket od 20 cvijetova.
Drugog dana mu uđe pekar u radnju i kad ga je ovaj ošišao,
pekar pita koliko košta da bi mu platio. Frizer odgovori da on to radi iz
hobija i da ne može da primi novac. Pekar ode sav sretan.
Sutra kad je frizer došao na posao nasao je na pragu korpicu u
kojoj je bilo 20 krofni.
Trećeg dana mu uđe Bosanac u radnju i kad ga je ovaj ošišao,
Bosanac pita koliko košta šišanje. Frizer odgovori da on to radi iz hobija i
da ne može da primi novac. Bosanac ode sav sretan.
Sutra kad je frizer došao na posao našao je …
20 Bosanaca koji čekaju na šišanje.



- Zasto picka ne moze da postane frizerka.
- Zato sto ima posla sa celavima.



Otvorio mujo frizeraj u Zagrebu. dobio poslovni prostor u podrumu
jedne zgrade u centru grada i da bi ljudi znali da je u podrumu
frizeraj na tabli na ulici napise "sisanje dolje".
nakon par sati dodje jedna purgerica i upita ga "dobar dan kaj sisate dole"
i digne suknju. gleda muju u zaraslu picku i misli se pa valjda su takvi purgeri.
Pocne on da sisa gore dole lijevo desno,ostalo jos samo po sredini da je osisa
pa rece gospodji"rasirite usnice molim" te uspije da je osisa.
Utom dolazi frajer i pita "kaj sisate dolje i skine hlace". mujo opere gospodjin trokut
i kaze joj da priceka dok se ne osusi a on ce za to vrijeme osisati gospodina.
Sisa mujo gore dolje lijevo desno uhvati ga za macana digne gore
osisa okolo jaja, opere, isfenira. frajer sav sretan upita " koliko sam vam duzan?"
"ovako" rece mujo "gospodjo vi mi dodjete 150 kuna a vi gospodine 100 kuna"
kad gospodja pocne da se dere: " ja,kaj se vi mislite, kakav je to nacin da ja moram
da platim vise nego ovaj gospodin"
a na to ce mujo " e draga moja gospojo njega sam imao
za sto da drzim dok sam ga sisao a vas ne"




<< Arhiva >>