Novu majicu za vikend obući hehe..

10.06.2022.



U gradskom prijevozu jedan mladić
sjedi i nosi majicu sa natpisom:
- "Šta je baba, tek sam sjeo!"



Stoji Mujo u kupatilu ispred mašine za veš, drži majicu u
ruci i zbunjeno gleda u ploču od mašine, pa drekne:
- Fato, bona, kako se peru majice u ovoj mašini?
Šta da namjestim?
Fata viče iz kuhinje:
- A jeb'ga, šta ti piše na majici?
Mujo odvrati:
- Real Madrid!



Dvije prijateljice pričaju o garderobi:
Eh da znaš kakvu lanenu suknju sam imala, ... ali moljci je pojedoše ...
Eh, a ti da znaš kakvu majicu od konoplje sam imala, ... ali sin je popuši



Jedu Mujo i Fata škampe, Fata se isprska po majici i kaže:
Juuu, izgledam k'o svinja!
Mujo je pogleda i kaže:
A još si se i isflekala!



Isprobali test Svicarac, Slavonac i Bosanac: za 7 minuta treba
ispeglati kosulju, pojest kilu kruha i maznut zensku."
- Sˇvicarac prvo ispegla kosulju, pojede kruh i istekne tih 7 minuta.
- Slavonac prvo pojede kruh, ispegla kosulju i istekne tih 7 minuta.
- Bosanac da zenskoj da pegla, i dok je guzi uspije pojesti kruh za 7 minuta.
POANTA:
- Svicarac --> prvo posao, zatim klopa pa ako se stigne ostalo...
- Slavonac --> prvo klopa, onda posao pa ako se stigne ostalo...
- Bosanac --> ako ne jebes one koji rade, ne's se kruha najest!



Fata sjela s jaranicama na kavu i uskoro počne priča o dijetama,
pa kad dođe red na nju, Fata lakonski ispali:
- Ja sam vam na nindža dijeti!
Jaranice je zbunjeno pogledaju, pa Habiba upita:
- Kak'a t' je to dijeta, valja l' išta?
Fata se nasmije:
- Najbolja - jedeš sve, al' paziš da te ni'ko ne vidi!



Fata se vratila iz kupovine s novom majicom,
pa je odmah krene isprobavati pred ogledalom.
Uđe u sobu i mali Mujica, pa nakon što je gledao mamu par minuta,
veselo upita:
- Mama, je'l' ti babo kupio tu majicu?
Fata se cinično nasmije:
- Jok, bolan, sama sam ... da sam tvog babu čekala, ne b' ni tebe imala!




<< Arhiva >>