Roditeljske muke hehe...

08.06.2022.



Dragi roditelji!

Već tri mjeseca je prošlo kako sam na fakultetu, a još vam nisam pisala.
Sramim se zbog toga, ali vam obećavam, da ću sve to sad nadoknaditi!
Ali prije nego što nastavim s pisanjem ovog pisma, molim vas, sjednite!
Nikako nemojte dalje čitati ovo pismo stojećki!



Već su mi skoro potpuno zacijelile opekotine i već sam se skoro potpuno
oporavila od soka što sam morala skakati s četvrtog kata.
Provela sam samo dva tjedna u bolnici, vid mi se već skoro
u potpunosti vratio, a i povraćam samo jednom tjedno.



Pošto sam požar izazvala sama, morat ćemo fakultetu platiti
50.000€ odštete, ali to nije ništa, jer je glavno da sam ostala živa.
Imala sam sreću, jer je čovjek, koji stanuje preko puta, primijetio je
što se događa i pozvao je vatrogasce i hitnu pomoć. I posjetio me je u
bolnici, a pošto nisam imala gdje da odem (moja soba je u potpunosti izgorjela),
bio je tako ljubazan i ponudio mi da se preselim kod njega.



Ima jednosoban stan, ali nam je zato sjajno. Inače, on je dvaput
stariji od mene, ali ludo smo se zaljubili jedno u drugo i planiramo
se vjenčati. Još se nismo točno dogovorili kada, ali htjeli bi da se
vjenčanje održi prije nego što se na meni primijete tragovi trudnoće.



Uistinu, dragi moji, bit ću majka! Znam, da jedva čekate trenutak,
kad ćete postati djed i baka i potpuno sam uvjerena da ćete bebice
(jer čekamo trojke) primiti s onoliko ljubavi sa koliko ste mene okruživali
kada sam bila mala. Jedina stvar, koja trenutno odlaže našu svadbu,
je da je moj zaručnik pokupio negdje neku odvratnu infekciju.
Zbog toga smo oboje opet u bolnici, jer sam i ja to dobila, ali sada
nam je mnogo bolje zahvaljujući antibioticima koje konstantno dobivamo.
Doktori ovu bolest nazivaju sifilis ili tako nekako.



Znam da ćete mog supruga dočekati širom raširenih ruku i
uskoro će postati dio naše obitelji. To je vrlo drag čovjek i usprkos
tome što nema završenu osnovnu školu, jako je ambiciozan.
Naravno, on je druge vjeroispovijesti, ali znam da ste vrlo tolerantni,
pa vam neće smetati ni to što je tamnije puti. Sigurna sam da ćete
ga voljeti bar onoliko koliko ga ja volim! Pošto je približno vaših godina,
slagat ćete se vrlo dobro, naročito kad se preselimo kod vas
(jer je naš stan suviše mali za toliko ljudi). Čini mi se da su i njegovi roditelji
čestiti ljudi, njegov otac je poznati švercer narkotika iz Afrike,
odakle je porijeklom i moj budući...



Tako. Sada, kada sam vam sve opširno opisala, mislim da je
vrijeme da vam priznam da mi nije izgorio stan, tako da mi nije ništa,
nisam ni bila u bolnici, nemam ni zaručnika ni sifilis niti ikakvog crnca.
Istina je ta da sam pala iz matematičke analize i makroekonomije,
a iz informatike sam se provukla, pa sam htjela da vam pokažem
da na ovom svijetu postoje i gore stvari od ovih!

Ljubim vas,
vaša kćerka




<< Arhiva >>