Vikend i Pauza hehe..

20.05.2022.

Svima ugodan vikend zelim..
Iduci tjedan ce biti tjedan pauze,jer imam obaviti brdo stvari,
pa ne stignem pisati,pa se citamo za otprilike 8 dana,a do tada
ostajte mi zdravi i veseli..



Razgovaraju Mujo i Haso. Mujo će:
Baš će ova kiša dobro doći zemlji, sve će iz nje oživjeti.
Ne daj Bože!
Zašto Mujo?
Ma, tri sam žene sahranio.



Zamolila me žena da joj pomognem u kuhinji.
Rekla mi je da premažem kiflice jajima.
I?
"I od tada mi zabranjen ulazak u kuhinju!



Razgovaraju dvije prijateljice pa se žali jedna drugoj:
Onaj moj je opet otišao na pecanje. Sigurno ima drugu!
Nemoj tako, ti odma misliš na najgore. Možda se utopio!



Haso jarane, ovaj život stvarno nije fer.
Što bolan?
Kad god upoznam neku zgodnu žensku, il' je ona udana,
il' sam ja oženjen!



Ona:
Ljubavi, hoćeš mi kupiti za rođendan novi mobitel?On:
A onaj drugi što ga imaš?
Ona:
On će mi kupiti laptop.



Bilo je 23:59 na Staru godinu. Kaže muž ženi:
Volim te!
Žena njemu:
I ja tebe.
Dođe Nova godina i kaže muž ženi:
Joj što si glupa glupačo jedna!
Dragi, ali maloprije si rekao da me voliš!
To je bilo prošle godine!



Pita Zagorac neku žensku na Facebooku:
Kaj imaš na sebi?!
Samo donje rublje!
Hmm, a nekakav grunt ili tak nekaj?




<< Arhiva >>