Na balkanski način hehe..

17.05.2022.



Zaso bi Crnogorac da bude zmija ?
-Bjezi a lezi.



Putuju vlakom bosanac,srbin i hrvat pa odjednom poceli pricati
o kurcu.Pa kaze srbin:
-moj je debeo da ne moze kod ni jedne
cure da izadje luft.
Na to skoci hrvat:
-moj je dugacak da joj bubrege
dodiruje.
Gledaju na bosanca ismijavajuci ga pitaju kakav je njegov.
Pa sta da vam kazem:
- moj je srpsko-hrvatski!



Kako se na bosanskom kaže Alisa u zemlji čuda?
-Fata u Bingu.



Krade bosanac ugalj iz rudnika... ulovi ga portir.
...ma ja to nosim kući da se djeca igraju. ..ako se ne budu igrali. ..
baciću sve u šporet.



Sjedi Bosanac sa sinom na plaži negdje u
dalmaciji, kad prođe čovjek s gliserom nedaleko od plaže. Kad će ti mali:
"Babo, babo, čiko freza more!"



Osoba A, predstavite se.
A: Ja sam Darth Vader, gospodar svemira.
Osoba B?
B: JA sam Darth Vader, gospodar svemira.
Osoba C?
C: JA SAM Darth Vader, gospodar svemira.
Osoba B, odakle ste rodom?
B: Iz Konjica.



Hvali se Amerikanac Bosancu kako njegova država stalno
napreduje, kako se kod njih sve bolje i bolje živi, pa kaže:
- Evo već sutra mi ćemo živjeti bolje nego danas.
A Bosanac mu odgovara:
- Nije to ništa, mi već danas živimo bolje nego što ćemo živjeti sutra



<< Arhiva >>