Nešto i za Školarce hehe...

05.05.2022.



Učili djeca u školi slovo "A".
Učiteljica napiše na tabli slovo A i kaže:
- Tko če pogoditi ovo slovo?
Perica skine kapu i baci je prema tabli
- Ja sam pogodio!!



Koja je razlika između dvojkaša i odlikaša?
- Gotovo nikakva...
- Dvojkaš sve zaboravi 5 min prije testa, a odlikaš sve
zaboravi 5 min poslije testa.



Dolazi Janko kuci i kaze majci:
- Mama dobio sam 1 iz matematike. Sazna za to otac pa
odluci da kazni Janka time sto nece dobijati dzeparac
sve dok ne dobije 5.
Sledeci dan dolazi Janko iz skole i pohvali se ocu:
- Tata,tata,tata dobio sam 5 iz muzickog! Naljuti se otac i
odluci da ponovo kazni Janka.
Na to se pobudi majka i rece:
- Ali zasto ga sad kaznjavas,dobio je 5?
Otac:
- Je li, ima 1 iz metematike a stalo mu je da pjeva!



Pita Mama Pericu:
- Ima li petica u školi?
- Ima, dobivaju djeca.



Nastavnica biologije pita Pericu:
- "Perice,najkorisniji cetvoronozac?"
Perica spremno odgovori:
- "Krevet, nastavnice!"



Pita mama sina:
- "Kako je bilo na testu?"
- "Dobro."
- "Šta ćeš dobiti?"
- "Neopravdani."



Perici se nije islo u skolu pa je pozvao direktora skole i rekao mu:
- Dobar dan, moj sin ima temperaturu i danas nece doci u skolu!
Direktor: - Ma dobro to nego sa kim razgovaram
Perica: - Sa mojim tatom!




<< Arhiva >>