Vozite li se rado u gradskom prijevozu hehe..

21.03.2022.



- Što je autobus?
- Prevozno srestvo koje ide 10 puta brže kada za njim trčiš,
nego kada se voziš u njemu.



- Povoljno čekam autobus umjesto vas.



Ušao debil u autobus. Stade autobus,pokvario se.
Izađoše vozač i kontrolor.
Prođe pet minuta, izađe debil i kaže: - "Ja znam što se pokvarilo."
Vozač će njemu:
"Šuti i uđi u autobus."
Poslije petnaest minuta, debil ponovo izađe i govori:
- "Ja znam što se pokvarilo."
Vozač će ljutito:
- "Marš u autobus."
Poslije pola sata debil ponovo izađe i reče:
- "Ja znam što se pokvarilo."
Vozač će kontroloru:
- "Ajde pusti ga nek kaže, možda nešto zna, možda mu je otac
neki mehaničar, ajde reci?" , a debil će:
- "Autobus se pokvario."



Upada lopov u autobus i drekne:
- Ruke gore, ovo je pljačka!
Tad se začu Mujo negdje iz zadnjeg dijela busa:
- Ma idi u pizdu materinu, ja mislio kontrola!!!



Sreli se Ivan i Goran na autobusnoj stanici. Pita Goran:
- "Pa, Ivane, jesi li se oženio?"
- "Nisam, Gorane!"
- "Pa sta čekaš?"
- "Autobus!"



Autobus juri nizbrdicom, za njim sav oznojen Mujo trći !
Kad će neko sa strane:
– “Nema šanse da ga stigneš”
Mujo će:
– “Moram ja sam šofer.”



Ušao Crnogorac u autobus, a vozač mu govori da se
pomjeri prema zadnjem dijelu.
A Crnogorac mu kaže:
- E jado, ja da sam htio šetati ja ne bi ni ulazio.




<< Arhiva >>