Rad i samo rad hehe..

18.11.2021.

Prije svega upalimo danas svijece za Vukovar



A sada polako sa humorom



Kaže zaposleni direktoru:
- Oprostite direktore, već tri mjeseca ne primamo platu.
Direktor odgovara:
- Oprošteno vam je...



Direktor velike kompanije šetao je restoranom, zajedno s dvojicom
njegovih pomoćnika. Nakon što se spotaknuo na bocu, pojavio se
duh i rekao da će svoj trojici ispuniti po jednu želju.
Jedan pomoćnik uzbuđeno uzvikne: „Volio bih da sam na plaži
na tropskom otoku!“ Želja mu se odmah ispuni.
Drugi pomoćnik zaželje: „Volio bih da sam na turneji po Francuskoj!“
Odmah mu se ispunila želja.
Sad je došao na red direktor: "Želim da se njih dvojica vrate u
kancelarije odmah nakon ručka!"



Pita inspekcija radnika u crnogorskoj tvornici:
- Koliko ljudi ovdje radi?
- Mislite, bez šefa?
- Da, da, bez šefa.
- Nitko.



Bila Fata na radu u Francuskoj i vratila se kući. Kao što je to red
skočio Mujo na nju da je kresne, a ona ce njemu:
- E ne može, ja sam tamo navikla po francuski, i hoću tako i nikako drukčije!
Nadje se Mujo u čudu, ali se doseti da je i Haso bio u
Francuskoj, pa ga nazva telefonom i upita sta da radi.
- Ljubi je tamo gde piški, rece Haso.
- Auu, a jeli moram i pločice, upita Mujo?!



Pričaju dvije prostitutke:
– Ako ja zatrudnim, računa li se to kao nesreća na radu?



Ide direktor u obilazak svoje firme, zastane pored jednog radnika i pita ga:
– Koliko ti stolova napraviš na dan?
– Dva.
– Ovo je nečuveno, ja ih mogu napravit’ i 10!
– Pa naravno, jer ste vi stolar. A ja sam diplomirani ekonomista!



Ekonomista je stručnjak koji će znati sutra
zašto se ono što je predvideo juče nije dogodilo danas.




<< Arhiva >>