Pokoj im vječni hehe..

11.11.2021.



- Sto je to puna plaza ljudi a nigde zive duse???
- TSUNAMI.



Muz i zena, vec stari. Muz kaze:
- "Duso moja, sutra je tvoj rodjendan. Sta da ti poklonim?"
Zena kaze:
- "Pa mozes da mi kupis jedan plac na groblju."
Poslije 1 godinu na isti datum:
Zena kaze:
- "Ljepi moj, sta ces mi kupiti ove godine za rodjendan?"
Muz kaze:
- "Nista! Ti jos nisi iskoristila poklon iz tvog proslogodisnjeg rodjendana."



Malo narodne mudrosti:
- Bolje umrijeti od litre nego od kapi.



- Kako se zove zadnja stranica novina, gdje su oglasi o mrtvima?
- Bozija Top Lista.



Vrati se žena sa lječničkog pregleda gdje su joj rekli da će živjeti
samo još 12 sati, pa kaže mužu da bi voljela da se za poslednji
put ljube divlje i strastno, čitavu noć, a muž odgovara:
- "Lako je tebi, ti se sutra ne dižeš..."



Dosli ljudi na sahranu kod komsije.
Razgovaraju medjusobno i komsija zapita udovicu:
- "Je li, od cega ti umro Pera?"
- "Od gripe."
- "A, pa nije opasno..."



Bile cetiri babe na sahrani. I kaze prva:
- "Ma nije mi nesto ova supa."
- "Nije, nije", potvdjuju ostale.
Potom ce druga baba:
- "Ma i ova sarma mi nije bas skuhana."
- "Nije, nije", opet potvrdjuju ostale.
Treca ce baba:
- "A i ovo meso nije peceno."
- "Nije, nije", kazu babe.
Kada ce cetvrta baba:
- "Ma kazem ja vama, nema sahrane bez sina jedinca."




<< Arhiva >>