Prošetati gradom za vikend hehe...

05.11.2021.



Gradski grafiti hehe;

Volim snijeg, to je jedino što dođe sa planine a ne postane direktor.

Neću ići na svoju sahranu. Moraćete da me nosite!

Nema razlika izmedju spolova. I zene prde.

Nije sve u novcu, ima neceg i u nekretninama.



Nije važno koliko je godina u vašem životu, važno je
koliko je života u vašim godinama.

Naš san je da sve ovo sanjamo.

Bolje biti van basten nego van sebe.

Najbolji slikar mrtve prirode je industrija.



Svojim neprijateljima želim dug život – da bi vidjeli sve moje uspjehe.

Za sreću je potrebno samo dobro zdravlje i loše pamćenje.

Ne budite sujevjerni, to donosi nesrecu.

S rubikovom kockom problema nemaju samo daltonisti.



Prijatelji te često zaborave, ali neprijatelji nikad.

Goveda mogu da vuku kola, ali je opasno kad povjeruju da znaju put.

Neke djevojke saznaju da imaju tanke noge tek poslije depilacije.

Ah, kad te nema u blizini nisu mi sve ovce na broju.



Život je ono što ti se dešava dok ti praviš planove za život.

Ovakve zemlje nema nigdje na svijetu, a i ovdje je ima sve manje.

Rekla mi je kako se zove i sad bar znam na cemu sam.

Covjek je naše najvece blago. ( Ljudozder )



Ako imate tvrdu stolicu, podmetnite jastuk.

Ko prije djevojci, sam u nju upada.

Društvo, moram ici kuci jesti. Stari ce mi srati.

Vrhunac gluposti je kada ti rodjeni otac objašnjava
da si postao od majmuna.



Lijeva noga rece desnoj: Medju nama je svršeno.

Newton laze. Lake padaju brze.

Oprezan je onaj ko prije grmljavine opere kosu šamponom od koprive.

Trazim djevicu da odmorim ljevicu.




<< Arhiva >>