Malkice na selo hehe..

20.10.2021.



Trebalo bi sačuvati jedan par seljaka –
dok još uopće postoje.



Kada imaš sve, ne vidiš ništa.
Progledaš tek kad nemaš ništa.



Upita mali indijanac poglavicu:
- Poglavico "Oblače koji pluta" kaži mi kako uspijevaš izmisliti
ime za svako dijete koje se rodi u selu??
Poglavica:
- Pa vidiš, to je mene naučio još moj otac.
Svako jutro kada izađem iz šatora prvo što ugledam daje
mi inspiraciju za novo ime. A zašto me to pitaš "Dva psa koji se jebu?"



Dođe Zagorec u birtiju u Zagrebu.
Sav znojan, uspuhan dolazi na šank i naručuje:
Zagorec: - "Daj brze mi neke mrzloga, žejn sam ko graba."
Konobar mu da kriglu hladne vode.
Zagorec:- "Jebote, nis ti rekel da sam zmazan, nek' žejen.



Štef i Jura navečer uz plot i gledaju u nebo:
- Jura, kaj ti misliš kolko košta jedna atomska bomba?
- Atomska bomba!? Pa, jeno milijon kun!
- Ma kaj milijon, košta ona i pet!
- Pet!? Ja bi rekel da košta i 100 milijonof!
- Stoo? Kad bi dragi Bog dal da nam
takva jena V DVORIŠTE OPADNE!



Došel Bog v Zagorje pak je pital Štefa:
-Štef, di je Krapina?
- Nečem ti reči!
Štef, di je Krapina? Reči mi, inače neš videl raja.
- Kaj me briga, neš ni ti videl Krapine.



ZAGORSKI HAIKU
Bara orje s kravami.
Kojn se vritnul, otpala mu potkova.
Došel Joža na gemišta.




PS;Jucerasnji post je odjednom nestao..Pa ako netko ima
interese moze ga danas pogledati danas,,,hehe

<< Arhiva >>