Malo sportskih događanja hehe..

22.09.2021.



Zavrsi se utakmica i jedan navijac pridje sudiji i upita ga:
- Jel si sudija, gdje ti je pas?
- Kakav pas? odgovori sudija
- Ja jos nisam nikad video sljepca bez psa.



Zove đavo Boga jedno prijepodne i kaže mu:
- Šta misliš da odigramo nogometnu utakmicu, Pakao protiv raja?!
Bog se gladi po bradi pa mu reče:
- Ali ti znaš da su najbolji fudbaleri svih vremena kod mene?
Đavo se smiješi i kaže:
- A jel ti znaš da su najbolje sudije kod mene?



Dolazi lokalni svećenik da gleda nogometnu utakmicu.
Vidi ga trener domaćeg tima pa mu priđe i pita ga šaljivo:
- Dobar dan. Recite mi, da li je grijeh što nedjeljom igramo utakmicu?
- Bogami kako igrate grijeh je da igrate bilo kojim danom.



Kaže žena suprugu:
- Biraj ja ili nogomet.
A na to će njoj suprug:
- Razmisliću za 90 minuta



Koji je omiljeni potez kineskog nogometasa?
- Dupli pas!


Dolazi zena kod ginekologa u Beogradu i kaze:
Doktore kad rasirim noge iz pice se cuje:
-Napred zvezda,zvezda...
Kaze doktor:
-Ne brinite,puno picaka ovih dana to govori.



Igraju B i H i Portugal utakmicu i Ronaldo izvodi slobodan udarac,
a Bosanci u zivom zidu se okrenuli prema golu.
Golman vice "sta to radite,okrenite se prema lopti",
a Mujo ce "ma suti bolan,ocemo i mi da vidimo gol".




<< Arhiva >>