Bajkoviti vikend vam želim hehe..

17.09.2021.



Probudi se mali Mujica pred zoru sav
uplašen od noćne more
koju je upravo sanjao pa se uvuče Fati u krevet. Fata se probudi,
malo ga umiri, a Mujica je zamoli:
- Mama, mama, de mi ispričaj neku bajku da lakše zaspem ...
Fata se nasmija i odgovori:
- Ne brini, Mujice, sad će Mujo doć' kući pa će nam svima pričati bajke!



- Kako Bosanci kazu Snjeguljica i sedam patuljaka?
- Habiba i sedam gariba.



Odrastao Pinokio,pa našao devojku.Malo su se zabavljali i
došlo vreme da spavaju.Skine se on kad ono umesto one
stvari četvrtasta daska.Kad je to videla devojka reče:
-Joj pa ne možemo da vodimo ljubav sa tim,to treba drugačije da izgleda.
Ode Pinokio kod Đepeta i kaže:
-Čoveče,neće devojka da spava sa mnom, kakav si mi to k.... napravio?
-A,pa nije to problem, evo ti ova šmirgla pa ga sam oblikuj kako hoćeš.
Prihvati to Pinokio i ode kući.
Posle desetak dana sretnu se oni ponovo.
-I kako je bilo sa devojkom? -upita Đepeto
-Ah, ma kakva devojka, šmirgla je zakon!



Piju Pinokio i njegov otac pivo ispred prodavnice u Podgorici.
Kupili 5 piva i taman popili četvrto, kad
Pionokio gleda okolo zbunjen pa pita oca:
- Đe' Peto?



Upecao Mujo morsku sirenu..
I gleda u nju ko u cudo pa veli:
-Nit je jebat,nit je pojest....



Pepeljuzi je bilo 75 godina. Nakon sretnog i ispunjenog života sa
sada pokojnim princem, spokojno je provodila dane u svojoj stolici
na ljuljanje, promatrajuci svijet sa svoga trijema u društvu svog mačka
Alana. Jednog sunčanog popodneva, niotkuda se pojavi Dobra Vila.
Pepeljuga reče: “Dobra Vilo, odakle ti nakon svih ovih godina?”
Dobra Vila odgovori: “Kako si vodila sretan i zdrav život otkad smo
se zadnji put vidjele, odlučila sam ti ispuniti tri želje. Ima li nešto
za čim tvoje srce jos žudi?”
Pepeljuga je zatečena i presretna, a nakon pažljivog razmišljanja i
skoro ispod glasa izgovori prvu želju: “Željela bih biti besramno bogata”
U istom trenutku, njezina stolica na ljuljanje pretvori se u čisto zlato.
Pepeljuga je bila zapanjena. Alan, njezin stari odani mačak,
skočio joj je iz krila i smugnuo u kut drščući od straha. Pepeljuga reče: “
O hvala ti Dobra Vilo.” Dobra Vila odgovori: “To je najmanje sto mogu
uciniti. Što ti jos srce želi?” Pepeljuga pogleda svoje krhko tijelo i rece:
“Željela bih da sam opet onako mlada i lijepa kao nekad.”
U istom trenutku želja joj se ostvari. Pretvori se opet u mladu
ljepoticu i prozmu je osjećaji koje je već odavno bila zaboravila.
Tada je Dobra Vila upita: “Imaš još jednu želju; reci mi je.
“Pepeljuga pogleda prema preplasenom mačku u kutu i reče:
“Želim da mog starog mačka Alana pretvoriš u
prelijepog i privlačnog mladića.”
Pomoću čarolije, Alan se odjednom potpuno preobrazi –
a kad je gotov stao pred Pepeljugu, bio je najljepši mladić
kojeg je svijet ikada vidio, toliko divan da su mu ptice s neba počele
padati pred noge. Dobra Vila opet se obrati Pepeljuzi: “Čestitam,
Pepeljugo, uživaj u svom novom životu.”
I uz plavičasti bljesak elektriciteta – nestade.
Nekoliko nijemih trenutaka, Pepeljuga i Alan gledali su se u oči.
Pepeljuga je sjela, bez daha gledajući u zapanjujuće najsavršenijeg
mladića kojeg je ikad vidjela. Tada je Alan prisao Pepeljuzi i čvrsto je
zagrlio svojim mišičavim rukama. Nagnuo se nad nju i svojim toplim
dahom milujući njenu zlatnu kosu, tiho joj na uho šapnuo:
“Kladim se da ti je sad krivo što si mi odrezala jaja.”



Došla Crvenkapica na radio, priđe tehničaru za miks-pultom i reče:
-"Dobar dan. Ja bih da pozdravim baku preko radija".
Čovjek je odmjeri od glave do pete:
-"Žao mi je, ali mi ne radimo takve stvari."
Na to će Crvenkapica:
-"Ali ja ću učiniti... sve, samo mi dajte da pozdravim baku".
Tehničar, malo zbunjen, upita:
-"Baš SVE?"
Crvenkapica veselo klimne glavom.
Tehničar izvadi svog "Malog Ali Tehničara" iz gaća,
a Crvenkapa će zbunjeno:
-"Znate, ja to još nikad nisam radila."
-"Samo ga ti uzmi u ruku, sve ostalo ide samo od sebe."
-doda tehničar, zatvori oči i uvali se u stolicu.
Crvenkapa ga klekne, uzme ga lijevom rukom,
desnom rukom par puta "pokuca" na njega i počne:
-"Draga bako..."...




<< Arhiva >>