Ništa bez Bosanaca hehe..

16.09.2021.



Mujo piše dnevnik, pa napiso:
- Ova kiša pada već danima. Fata je skroz depresivna
zbog toga, samo stoji i gleda kroz prozor! Ako kiša nastavi
padati još koji dan, moraću Fatu pustiti u kuću!



Otišli Mujo i Haso na piknik. Nakon što su pronašli dobru livadu,
izvale se na deku i lagano zameze i popiju.
Kad su se namirili, legli su na leđa i zapjevali. Nakon
nekoliko pjesama Mujo se najednom okrene na trbuh i
nastavi pjevati novu pjesmu. Haso ga zbunjeno pogleda i upita:
- Bolan Mujo, što se okrećeš?
Mujo mirno odvrati:
- Pa, ova je na drugoj strani ploče!



Mujo oženio Fatu nakon kratke veze i već poslije dva dana
alazi ga Haso mrtvog pijanog u kafani kako si nešto mumlja
u bradu, pa ga upita:
- Mujo bolan, š'a to radiš, pa tek si se oženio?
Mujo odmahne glavom, sune još jednu rakiju, naruči novu i promrmlja:
- Bjež' bolan, pust' me ... ne znaš ti šta m' se dogod'lo ...
Haso se privuče stola:
- Pa šta je bilo, jarane, de pričaj ...
Mujo sune rakiju i slegne ramenima:
- Trenutak ist'ne, jarane, trenutak ist'ne ...
Haso se zbuni:
- Šta budališ tu, bolan, kak'i trenutak istine?
Mujo zavrti glavom:
- 'Naki, pravi ... kad ja skinem gaće, a ona šminku.



Sjede Mujo i Haso u bašči pred kafedžinicom,
kad ono niz čaršiju sahrana. Kaže Haso Muji:
- Aj' ba, vidi ko je umro.
Ode Mujo i pita jednog čoveka ko je to umro, a čovek će:
- Umro pesnik Sajko.
- A, što mu bi?
- A, pjesnik ko pjesnik, živio ko tica umro ko tica.
Vrati se Mujo, a Haso upita:
- Šta ti čovek reče?
- Ah, umro pjesnik Sajko, i koliko sam ja razumeo,
ubilo ga iz praćke!



Priča Mujo Hasi:
- Fata mi radi kao pomoćnica mađioničara. Već je pokupila
neke fore. Vratim se ja kući ranije, a ona u krevetu i
poviče 'Abrakadabra', kad moj prijatelj Himzo izađe iz ormara go.
Mora da se jadnik pitao što mu se dogodilo.



Haso se žali Muji:
- Meni moja žena stalno prigovara da više nema
džentlmena među nama, muškarcima.
- Jok, bolan, nije istina, evo ja neki dan držao Fati kišobran,
da ne pokisne.
- Stvarno? A kad?
- Kad nam je menjala gumu na autu kod Doboja.



Došao Harry Potter u Bosnu i otvorio školu čarobnjaštva.
Prijavi se Haso i posle par predavanja imaju ispit.
Pita Harry:
- Kako ćeš pretvoriti kokoš u zmiju?
A, Haso će, ko iz topa:
- Oženiš je bolan!




<< Arhiva >>