Cica mace hehe..

14.09.2021.



Popio Mujo 5 litara vina, napio se k'o nikad.
Otvara on sestu flasu, ali
mu isklizne iz ruku. On onako umoran sjedne na ivicnjak i pocne pjevati.
Dodje mis, naidje na flasu vina i iskapi do dna. Sjedne kraj Muje pa mu
se pridruzi, zapjeva i on. Otvara se prozor na susjednoj zgradi, vice neki
stanar:
Umukni!!! Nemoj da dodjem tu i da ti nabijem flasu u guzicu!
Kaze Mujo:
Ajde dodji, ubicu te, noge cu ti slomiti!
A mis ce:
Povedi i macku!



Sjede u parku nekrofil,zoofil,sadista i mazohista.
Sadista:ajde da uhvatimo jednu macku pa da je mucimo i tucemo
Zoofil:pa cemo da je davimo i ubijemo.
Nekrofil:pa cemo onda da je jebemo.
Mazohista:MJAU,MJAU.



Razgovaraju tri macke
1. Ja ću imati sijamske mačiće...
2. Ja ću imati perzijske mačiće...
3. Ne znam, imala sam glavu u kozervi..



- "Danas će mi se sigurno nešto loše dogoditi", kaže jedna mačka drugoj.
- "Kako znaš?"
- "Pa jutros mi je crn auto prešao put."



- Prodajem 3 mačke: Dvije različite i jedna ista.



Zvoni telefon u policijskoj stanici, javlja se policajac:
- Upomoć, policija, policija. Ušla mi mačka u kuću, pomagajte.
- Gospođo smirite se, pa to je samo mačka! - smiruje situaciju policajac.
- NIsam ja gospođa, nego papagaj!



U školi učitelj matematike pita učenika:
– Ako ti dam dva zeca, pa još dva zeca i još dva zeca,
koliko ćeš imati zečeva?
Učenik: Sedam!
Učitelj: Ne, slušaj me pažljivo! Ako ti dam dva zeca, pa još
dva zeca i još dva zeca, koliko ćeš imati zečeva?
Učenik opet: Sedam!
Učitelj: Dobro, da te pitam ovako: Ako ti dam dvije mačke,
pa još dvije mačke i onda još dvije mačke. Koliko češ onda imati mačaka?
Učenik: Šest!
Učitelj: Doobro! A sad, ako ti dam dva zeca, pa još dva
zeca i još dva zeca, koliko ćeš imati zečeva?
Učenik: Sedam!
Učitelj: Neee, kako možeš imati sedam zečeva?!
Učenik: Zato što kod kuće već imam jednog zeca!




<< Arhiva >>