Miran bračni vikend neka bude hehe..

10.09.2021.



Porodice tvorova i pataka istovremeno (neoprezno)
prelazile su ulicu. Roditelji tragično nastradaše pod
točkovima jednog auta, a tvorići i pačići preživješe udes.
Sami, prestravljeni, izbezumljeni od tuge, bola i straha, nisu
znali ni ko su, ni šta su, niti šta treba dalje da rade.
Riješiše da prvo proanaliziraju svijet oko sebe.
Krenuše od najbliže okoline.
Priđe tvorić pačetu i reče mu:
– Ti imaš žuti, spljošteni kljunić, imaš kožicu među prstima,
imaš krilca i repić, ti mora da si – PATKA.
Pače uzvrati pogled i započe analizu sagovornika:
– Ti si mali, dlakav si, odvratno smrdiš, ti mora da si…
mora da si – PIČKA!



Jadali se Mujo, Haso i Suljo kako imaju glupe žene.
Suljo reče:
– „Zamislite ljudi, ona moja glupača je kupila mašinu
za pranje sudja, a nemamo vode u kući“.
Haso reče:
– „Nije to ništa. Moja je kupila i mašinu i frizider,
a nemamo ni vode ni struje.
-„Ma, ‘ajte ljudi,“- reče Mujo,
-„Moja se svako jutro napuderiše i namiriše,
pa prije nego što podje iz kuće, uvek stavi dva kondoma u torbu,
a ni kurac nema!!!“



Pošli skolarci na eskurziju i među njima i Perica.
Došli oni uveče i spremaju se da spavaju,
Perica sjedi na klupi i plače.
Dolazi učiteljica i pita ga: Zašto Perice, plačeš.
Znate učiteljice nisam navikao da spavam sa toliko djece,
mene je sramota da se skidam pred njima, ne mogu, šmrc,
plačljivo kaže Perica.
Dobro, kaže mu učiteljica, u mojo sobi ima još jedan krevet spavaćeš tamo,
samo nemoj da plačeš.
Legli oni da spavaju, kad se Perica opet rasplače, plače suza suzu stiže.
šta je opet? pita učiteljica.
Pa znate ja nisam navikao da spavam sam u krevetu
mene je strah i ne mogu da spavam cijelu noć, reče tužno Perica.
Dobro, dobro, ajde dođi kod mene, samo više spavaj, reče učiteljica.
Poslije 10-15 minuta, Perica opet plače.
šta je sada u čemu je sada problem Perice, već iznervirana učiteljica reče.
Pa učiteljice ja sam navikao da stavim mami prst u pupak dok spavam,
eto to, kaže Perica.
Dobro, ako je tako stavi meni prst u putak i spavaj više jednom, reče učiteljica.
Malo zatim.
Učiteljica: Jao, Perice pa to nije pupak.
Znam, učiteljice ni ovo nije prst, reče zadovoljno Perica.



Znaš li što je bracna tuga?
– Kada ti zazvoni telefon, javi se nepoznat sexy ženski glasi? i mazno kaže:
– „Gde si kuronjo…“
a ti moraš da kažeš:
– „Pogriješili ste broj…“



Skine se peder pred ogledalom pa se počne gledati…
Kad odjednom poče da mu se diže kita, a on će:
– „Ne, ne,to je naša guza, naša guza!“



Vratio se Mujo iz Njemačke i zatiče Sulju kako mu kara ženu!
Poče ljutito Mujo: – „Pa zajedno smo u školu išli, pa vojsku odslužili,
pa cure ganjali: Stani bolan makar dok pričam!!!“



Žali se plavuša crnki: – Ovih dana me jako boli grlo.
Crnka: – Ja nemam tih problema, uvijek kada me boli
grlo ja svog muža oralno zadovoljim i prođe me.
Sutradan plavuša: – Savjet ti je bio odličan,
grlo me više ne boli, tvoj muž nije mogao
da veruje da je to bila tvoja ideja.




<< Arhiva >>