Dobar tek preko vikenda hehe..

20.08.2021.



Što kažu vlasnici kladionica kada ustanu ujutru?
Ne daj Bože nikome!



Upita Pericu majku:
- Mama jer istina kad neko ljudi umru da se pretvore u prasinu?
- Da Sine.
- Pa Mama, čini mi se da je neko umro ispod mog kreveta!



Svekrva nešto nije baš voljela novu snahu pa joj na vjenčanju kaže:
- Znaš Kćeri, nije ti baš nešto lijepa ta vjenčanica koju si odabrala.
A snaha će na to:
- Neka, sljedeći put će biti ljepša!



Pričaju dvije plavuše:
- I sad reci mi šta ja njemu da kažem?
- pa reci mu istinu!
- kakvu istinu?
- otkud znam, smisli nešto!



Vozi Tata Pericu u autu i prolaze oni pored Peričine škole.
- Sine, jel ovo škola u koju ideš?
- Da tata!
- E vidiš, ja sam išao u istu tu školu prije 20 godina.!
- Pa sada mi je jasno zašto mi učitejica kaže da takvog
majmuna kao ja nije vidjela 20 godina!



Kad mali rom pere ruke? Prije ili poslije pišanja?
- Za vrijeme pišanja!



Pita mama Pericu:
- Kako je bilo na testu, sine?
- Pa valjda dobro.
- I, šta ćeš dobiti?
- Neopravdani.




<< Arhiva >>