Idemo radno dalje hehe..

16.08.2021.

Eto prodje i godisnji...Iz paklene vrucine Istre ponovo sam na prijatnih
20 stupnjeva....Moram se ponovo naviknuti na radna svakodnevicu..
Idemo polako dalje hehe



U bolnici...
Uzrok smrti je Covid - 19. - govori doktor udovici.
Ali doktore, moj muž je umro od infarkta.
A koji je razlog infarktu? - pita doktor nju.
Puno se nervirao.
A zašto se toliko nervirao?
Izgubio je posao!
A zašto je izgubio posao?
Pa zbog Covida.
A što sam ja napisao?



Došla Fata roditi sedmi put pa ju doktor pita:
Opet vi? Pa zar vaš muž ne koristi nikakvu zaštitu?
Fata će:
Koristi on moj doktore, ali nisu svi pažljivi kao on!



Halo, dobar dan gospođo. Zovemo vas iz bolnice.
Vašeg supruga je udario grom.
Zar vani pada kiša?
Da.
Jaoo, nisam pokupila veš sa štrika!



Zvoni telefon ujutro:
Halo, oteli smo vam suprugu. Tražimo 100 000 eura za otkupninu.
Ali ja nemam toliko novaca!
Ne zanima me!
Zvoni telefon uveče:
Dođite hitno po suprugu.
Ali ja nemam toliko novaca, što vam tu nije jasno?
Nema veze, ne treba ništa, samo ju vodite!



Prolazim ja kraj bankomata kad ono tamo neka
djevojka namješta dekolte.
Gledam ju pa joj rekoh:
Ne vjerujem sestro da ti to kod njega pali!



Haso jarane, ovaj život stvarno nije fer.
Što bolan?
Kad god upoznam neku zgodnu žensku, il' je ona
udana, il' sam ja oženjen!





<< Arhiva >>