15-tak dana godišnjeg hehe..

30.07.2021.

Znaci internet je proradio da se kulturno oprostim na dva tjedna godisnjeg.
Znaci citacu vas kad mi prilike dopuste,a ponovo smo ovdje sa humorom
tamo negdje iza Velike Gospine hehe..
A do tada ostajte mi zdravo i veselo...



Dogovaraju se Mujo i Fata o godišnjem.
Što misliš, što je bolje za tvoje zdravlje da idemo na more ili u
planine. - kaže Fata.
Za moje bi zdravlje najbolje bilo da ti odeš u planine, a ja ću na more.



Otišao čovjek na godišnji odmor na more. Zakupio bungalov,
ali jednog dana vrata se zaglavila i ne može da uđe.
Ode i požali se recepcioneru Bosancu koji upita:
- "E baš neće da se otvori?"
- "Neće, burazeru. Gledaj."
Zaleti se čovjek iz sve snage, udari ramenom u vrata i ništa.
Priđe Bosanac vratima, udari glavom i vrata se otvoriše.
- "Kako to?", upita gost.
- "Ne pomaže tu snaga. Treba koristiti glavu.", odgovori recepcioner.



Kako životinje koriste godišnji odmor?
– Lav ide sam
– Tigar povede ljubavnicu
– Majmun ide sa ženom
– A magarac povede još i punicu.



Otišli Mujo i Haso na godišnji odmor u Afriku. I tako oni
postavili šator i legli da spavaju. U dva po ponoći, u šator pogleda
lav i "GRRROARRR!!" Probudi se Mujo i počne da budi Hasu:
Haso, Haso, probudi se, crtaći!


Dosao Mujo iz Njemacke na godisnji odmor pa se hvali kako je i njemacki jezik
savladao i da nema nikakvih problema oko sporazumijevanja.
Hasi to bude pomalo cudno, jer nemoguce je da sa za tako kratko
vrijeme nauci njemacki jezik,pa ga upita;
- "Je li, a kako se na njemackom jeziku kaze konj?"
- "Ah, kao da je to tesko, Ferd!"
- "A kako se kaze k"obila?"
- "E vala, Ferdusa!
- "A, zdrijebe?"
- "Njemu nadijevase ime, bas kada sam ja posao za Bosnu!"



Šeću Ivica i mama nudističkom plažom i sretnu trudnu ženu.
Mama, mama, šta je ovoj teti da ima tako veliki trbuh? - upita Ivica.
Ma ništa sine, ta teta je trudna, i u trbuhu joj se nalazi beba i
za nekoliko dana će roditi. - mirno odgovori mama.
Nakon nekog vremena sretnu golog, debelog muškarca
s velikim trbuhom. Ivica će mudro:
Mama, pogledaj onaj čiko će rodit'slona, već mu surla visi.



Nakon dugog nagovaranja, bogati Mujo je nekako privolio Fatu
da se uda za njega. Živjeli su u skladnom braku, i jedne godine kad
su odlučivali gdje će ići na more, Mujo predloži da odu u nudistički kamp.
Fata se zgrozi i reče:
- Mujo, nema šanse da ti ja odem na takvo mjesto, ne mogu od sramote!
Mujo se zbuni i upita:
- Zašto Fato, pobogu, pa tako si lijepa, nemaš se čega sramiti kad se skineš gola.
Fata ga odmjeri od glave do pete i odgovori:
- Točno, ali kad se ti skineš, svima će odmah biti jasno da sam se udala zbog para!





<< Arhiva >>