Crno dibi dus hehe..

26.07.2021.



Došao Mujo kod doktora da mu se požali:
– Doktore, imam problem, Fata uopšte ne uživa kad je guzim!
– Moj Mujo, probaj napraviti malo atmosfere…
evo na primjer pokušaj dovesti jednog crnca i nek’ ti maše lepezom dok ti guziš!
Mujo tako i napravi… maše crnac, maše a Mujo guzi, Fata mrtva hladna.
Nakon nekog vremena ustane Mujo i kaže crncu:
– Hajde ti guzi a ja ću mahati!
I tako i bi… razvaljuje crnac Fatu, a ona sva izludela
od uzbuđenja, kad će ti Mujo na to:
– Vidiš kako se maše, pizda ti materina!



Vozio se Crnogorac busom, a iza njega sjedio crnac…
crnogorcu došlo mora prdnut’, a neće u busu, i sve tako trpi, trpi…
i na kraju puta kad je trebao već da siđe prdne on i okrene se,
pogleda crnca i kaže: uh, jado, ja te sprži..



Uhvatio crnac zlatnu ribicu:
Ribica: Ako me pustiš ispuniću ti želju.
Crnac: Dobro… ali zašto meni samo jednu, a svim ostalima tri?
Ribica: Zato što… zato što si prljava crnčuga!!!


Crnac sjedi u tramvaju i čita neke židovske novine.
Najednom ga po ramenu potapše neki židov i tiho mu prošapta:
– „Zar vam nije dovoljno to što ste crnac ?“



Jednog dana u toaletu, dok su pišali, vidio Mujo crnca koliki mu je pa pita:
– Au koliki ti je, kako bih ja moga da imam takvu kitu!
– Nema problema, samo okači dvije cigle o kanap i
veži za kitu i drži tako nedjelju dana, pa dođi kod mene! – kaže crnac.
Dolazi Mujo poslije nedjelju dana kod Crnca i kaže:
– Šta sad da radim, evo boju je dobio, ali veličinu nikako!



Ide crnac pustinjom i kuka: – joj nemam hrane, nemam vode šta cu sad!
Kad se od jednom pred njim stvori čarobnjak i reče:
– Ispunicu ti tri zelje.
1. Hoću da budem bijelac.
2. Hoću da imam deset žena na dan.
3. Hoću da imam uvijek vode.
Čarabnjak razmisli i pretvori ga u WC šolju.



Idu 3 crnca nudistickom plažom, a jedan ima bijelu kitu.
Svi ljudi začudjeno gledaju, a najradoznaliji pridje i upita ih:
– Kako to da je ovom crncu bijel?
– Nismo ti mi bolan crnci. Mi smo rudari iz Zenice,
a njemu je sinoć bila žena u posjeti




<< Arhiva >>